آریا جوان
گراوند:استان بوشهر به‌عنوان پایگاه ورزش‌های دریایی و آبی کشور معرفی شود
جمعه 4 آبان 1397 - 17:32:20
آریا جوان - استاندار بوشهر با اشاره به جایگاه و ظرفیت این استان در ورزش‌های دریایی و آبی گفت: با توجه به این توانمندی، استان بوشهر باید به عنوان پایگاه ورزش‌های دریایی و آبی در کشور معرفی و تعیین شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛استاندار بوشهر با اشاره به جایگاه و ظرفیت این استان در ورزش‌های دریایی و آبی گفت: با توجه به این توانمندی، استان بوشهر باید به عنوان پایگاه ورزش‌های دریایی و آبی در کشور معرفی و تعیین شود.
عبدالکریم گراوند ظهر امروز در تجلیل از مدال آوران مسابقات پاراآسیایی جاکارتا استان بوشهر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان به ظرفیت بالای استان در عرصه ورزش قهرمانی پرداخت و اظهار داشت: استعداد فوق‌العاده‌ای در ورزشکاران استان بوشهر در رشته‌های مختلف وجود دارد که حضور بازیکنان در رشته‌ها ورزشی در تیم های ملی موید این ادعا است. وی، با تبریک و قدردانی از ورزشکاران بوشهری در افتخار آفرینی در مسابقات پارآسیایی جاکارتا گفت: ورزشکاران بوشهری در مسابقات پاراآسیایی در بخش نابینایان و کم بینایان موفق شدند 11 مدال کاروان جمهوری اسلامی ایران که یک چهارم مدال‌های این حوزه است را کسب کنند و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزار درآورند.
استاندار بوشهر حوزه ورزش‌های آبی را یکی از مهم‌ترین ظرفیت این استان دانست و تصریح کرد: بیش از 7 ماه از سال استان بوشهر دارای آب و هوایی مناسب است که می‌توان از ظرفیت زیرساخت‌های ورزش آبی برای برپایی مسابقات ملی، بین‌المللی، اردو تیم‌های ملی استفاده کرد.
گراوند، با تاکید بر میزبانی استان بوشهر در ورزش‌های آبی خاطر نشان کرد: برای اجرای طرح‌های ورزشی تدوین شده در دهکده گردشگری دریایی بوشهر نیاز به 25 میلیارد تومان است که با اجرا و بهره‌برداری از این پروژه می‌تواند تحولی در ورزش‌های آبی کشور ایجاد کند.
وی، با تاکید بر نگاه ویژه به استان بوشهر با توجه به ظرفیت زیرساختی و وجود ورزشکاران مستعد و توانمند افزود: بهره‌برداری از ظرفیت زیرساختی ورزش دریایی بوشهر سبب افتخار ورزشکاران و ملت ایران می‌شود.
استاندار بوشهر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت برنامه‌ها دانست و گفت: امید می‌رود با تامین اعتبار پروژه ورزش‌های آبی در دهکده گردشگری بوشهر این طرح سال آینده تکمیل شود.
گراوند با بیان اینکه استان بوشهر در ورزش‌های آبی دارای ظرفیت‌های منحصر به فردی دارد خاطر نشان کرد: با توجه به این توانمندی، استان بوشهر باید به عنوان پایگاه ورزش‌های دریایی و آبی در کشور معرفی و تعیین شود.
وی، بر توجه به تکمیل پیست موتور سواری شهرهای مختلف استان بوشهر تاکید کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/77424/گراوند-استان-بوشهر-به‌عنوان-پایگاه-ورزش‌های-دریایی-و-آبی-کشور-معرفی-شود
بستن   چاپ