آریا جوان
معاون وزیر ورزش و جوانان خبرداد:
پرداخت 50 میلیارد پاداش به قهرمانان ورزشی
جمعه 4 آبان 1397 - 17:32:24
آریا جوان - معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه به قهرمانان ورزشی سال‌های 95 و 96 افزون بر 50 میلیارد تومان پاداش پرداخت شد گفت: به قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی نیز به هر نفر 160 سکه پاداش داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه به قهرمانان ورزشی سال‌های 95 و 96 افزون بر 50 میلیارد تومان پاداش پرداخت شد گفت: به قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی نیز به هر نفر 160 سکه پاداش داده می‌شود.
ژاله فرامرزیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا در استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان از ظرفیت قابل توجهی در عرصه ورزش‌های دریایی و آبی دارد اظهار داشت: استان ساحلی بوشهر در کنار خلیج فارس زمینه فراوانی برای توسعه ورزش‌های دریایی و آبی فراهم کرده است که باید از این قابلیت بهره جست. وی، با تاکید بر تامین اعتبارات مورد نیاز برای توسعه ورزش‌های آبی در دهکده گردشگری بوشهر افزود: اعتبارات لازم برای اجرای زیرساخت‌های ورزش آبی با تعامل بین بخشی از جمله سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، تامین می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های ورزش آبی استان بوشهر برای مسابقات گوناگون ملی و بین‌المللی گفت: زیرساخت‌های ورزش‌های آبی در بوشهر در بعد قهرمانی و همگانی فرصت مهمی برای ورزشکاران فراهم کرده است.
فرامرزیان بر تامین اعتبارات اجرای طرح‌های ورزش‌های آبی در بوشهر تاکید کرد و افزود: روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان بوشهر نسبت به دیگر نقاط کشور مطلوب است چراکه برخی پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان‌ها دغدغه بزرگ این وزارتخانه شده و احساس نامناسبی بر روی مردم گذاشته است.
وی، قهرمانان مسابقات پاراآسیایی را افتخار ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: این ورزشکاران که پرچم ایران اسلامی را به هتزاز درآورده‌اند سبب افتخار مردم و مسئولان هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان به استخدام ورزشکاران قهرمان پرداخت و بیان کرد: در خصوص استخدام مدال آوران و قهرمانان مسابقات جهانی و آسیایی در حال رفع ایرادات و نواقص بخشنامه هستیم.
فرامرزیان با تاکید بر توجه به اشتغال قهرمانان ورزشی تصریح کرد: برای اشتغال ورزشکاران قهرمان 50 نامه به دستگاه‌های اجرای ارسال شده است.
وی با اشاره به پرداخت پاداش به قهرمانان ورزشی افزود: در سال‌های 95 و 96 افزون بر 50 میلیارد تومان پاداش به قهرمانان ورزشی پرداخت شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر تامین اعتبارات برای پاداش به قهرمانان ورزشی در سال 1397 گفت: به قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی نیز به هر نفر 160 سکه و به نفرات دوم و سوم این مسابقات به ترتیب به هر نفر 80 و 40 سکه پاداش داده می‌شود.
فرامرزیان با اشاره به اشتغال جوانان و حمایت از سرمایه‌گذاران تصریح کرد: اشتغال جوانان از سرفصل‌های ورزش و جوانان است که در این زمینه اقدامات مهمی برای استفاده از فرصت‌های شغلی و پرداخت تسهیلات بانکی شده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/77425/پرداخت-50-میلیارد--پاداش-به-قهرمانان-ورزشی
بستن   چاپ