آریا جوان
دکتر احمدی در آیین تجلیل از ورزش کاران آسیایی و پارااسیایی استان زنجان:
ورزش ایران در سال جاری با وجود تنگناهای موجود عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.
شنبه 5 آبان 1397 - 13:35:51
آریا جوان - معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان گفت : در مسابقات پارآسیایی نیز برای نخستین بار سوم شدیم که پس از انقلاب یک افتخار بسیار بزرگ برای ورزش بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، عبدالحمید احمدی امروز در آیین تجلیل از قهرمانان بازی های آسیایی و پارااسیایی استان زنجان، با تبریک به ورزش کارها و تقدیر از حمایت مسوولان استان از ورزش ، خاطرنشان کرد: امسال شاهد موفقیت ورزش کاران در بازی های آسیایی بودیم که بیانگر این است که ورزش ایران در سال جاری با وجود تنگناهاپیش رو عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به کسب 62 مدال در مسابقات آسیایی، تصریح کرد: در مسابقات پارآسیایی نیز برای نخستین بار سوم شدیم که پس از انقلاب یک افتخار بسیار بزرگ برای ورزش بود.
وی با بیان اینکه در المپیک جوانان نیز 17 پله رشد داشتیم و 7 مدال طلا کسب کردیم، گفت: در فوتبال نیز شاهد حضور پرسپولیس در فینال آسیا هستیم که امیدواریم قهرمان آسیا شود.
احمدی در ادامه با اشاره به اینکه امیدواریم تیم ملی نیز قهرمان جام ملت های آسیا شود تا ورزش در سال 97 یک پرونده موفق از خود به جای گذارد، بیان کرد:امیدواریم همچنان شاهد این حمایت ها و افتخارات از سوی ورزش باشیم.
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دیدار ورزش کارها با رهبری معظم انقلاب، افزود: این دیدار اخیر بسیار صمیمی و ویژه بود و رهبر معظم انقلاب نیز توجه ویژه‌ای به ورزش دارند.
وی با تاکید این موضوع که از سوی اداره کل ورزش برنامه ریزی برای برگزاری یک مراسم تجلیل از دیگر مدال آوران ورزش استان زنجان انجام شود، خاطرنشان کرد: ما نیز در وزارت خانه اعتبار ویژه برای این امر در نظر خواهیم گرفت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/78372/ورزش--ایران-در-سال-جاری-با-وجود-تنگناهای-موجود-عملکرد-بسیار-خوبی-از-خود-نشان-داده-است
بستن   چاپ