آریا جوان
با سفر دکتر سیدعبدالحمید احمدی به زنجان
تقدیر از قهرمانان و افتخارآفرینان زنجان ی مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتای اندونزی
شنبه 5 آبان 1397 - 13:36:02
آریا جوان - مراسم تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتای اندونزی با حضور مسوولان کشوری، استانی و سایر مسوولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ، مراسم تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتای اندونزی با حضور مسوولان کشوری، استانی و سایر مسوولان برگزار شد.
در این مراسم که در سالن‌ همایش‌های مهرانه زنجان آغاز گردید، با حضور عبدالحمید احمدی معاون محترم فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان به عنوان مهمان ویژه، از محسن محمد سیفی و رقیه شجاعی دو طلایی زنجان تقدیر به عمل آمده و جوایز ایشان اهدا شد.
در این مسابقات، ورزش کاران زنجان ی در بخش آسیایی مسابقان یک مدال طلا، یک نقره دو برنز و در بخش پاراآسیایی نیز هشت مدال شامل دو طلا و 6 برنز کسب کردند.
افتتاح پیست دو و میدانی شهرستان خرمدره نیز از دیگر برنامه‌های حضور معاون محترم فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در استان زنجان بود که پس از مراسم تجلیل برگزار شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/78373/تقدیر-از-قهرمانان-و-افتخارآفرینان--زنجان-ی-مسابقات-آسیایی-و-پاراآسیایی-جاکارتای-اندونزی
بستن   چاپ