آریا جوان
پس از 12 سال صورت گرفت
تشکیل مجمع جوانان کنفرانس کشورهای اسلامی درهیات رییسه با پنج عضو اصلی ایران ی
شنبه 5 آبان 1397 - 13:36:21
آریا جوان - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کفت: کشور ایران پس از ١٢ سال از تشکیل مجمع جوانان کنفرانس کشورهای اسلامی درهیات رییسه پنج نفره این مجمع دارای کرسی است و در راستای پیشبرد اهداف مورد نظر برای جوانان ایران ی به مذاکره می پردازد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمد مهدی تندگویان، پس از اتمام سومین نشست مجمع جوانان کنفرانسی اسلامی گفت: شب گذشته پس از انجام انتخابات و اتمام جلسات عمومی مجمع، مراسم اختتامیه مجمع جوانان کنفرانس کشورهای اسلامی انجام پذیرفت و سومین شورای عمومی مجمع به پایان رسید.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به آنکه نمایندگان کشور ایران به عنوان عضو هیات رییسه جدید مجمع انتخاب شدند، از صبح امروز در جلسات هیات رییسه مجمع حضور بهم رساندند و ظهر امروز اولین جلسه هیات رییسه جدید مجمع جوانان را با حضور آقای آیحان، دبیر جدید مجمع پیش رو خواهند داشت .
وی با بیان اینکه این نخستین بار است که کشور ایران پس از ١٢ سال از تشکیل مجمع جوانان کنفرانس کشورهای اسلامی درهیات رییسه پنج نفره این مجمع دارای کرسی است و در راستای پیشبرد اهداف مورد نظر برای جوانان ایران ی به مذاکره می پردازد افزود: با توجه به یکی از اصلیترین هدف ها برای حضور در مجمع سال جاری، پیشنهاد توسعه شبکه گردشگری جوانان کشورهای اسلامی در جلسات هیات رییسه توسط نماینده کشور ما پیگیری میشود.در این راستا مقرر شد کشور ایران در اسرع وقت پرپوزال مربوطه را به دبیرخانه مجمع ارائه کند و پس از آن موضوع درخواست کشور ایران مبنی بر استقرار پایگاه مرکزی شبکه در ایران ، در هیات رییسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در صورت پذیرش موضوع، کشور ایران مقر رسمی و مرکزی شبکه گردشگری جوانان کشورهای اسلامی خواهد شد .
تندگویان در خاتمه ابراز امیدواری کرد :در جلسه امروز با حضور دبیر جدید مجمع، بتوانیم تفاهمات تاثیرگذار و مناسبی را در راستای هم افزایی فعالیت های تشکل هایمان در داخل کشور داشته باشیم. خدای را شاکرم که در روزهای گذشته و در جریان سومین شورای عمومی مجمع جوانان اسلامی توانستیم دستاوردهای درخشانی را کسب کنیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/78376/تشکیل-مجمع--جوانان--کنفرانس-کشورهای-اسلامی-درهیات-رییسه-با-پنج-عضو-اصلی--ایران-ی
بستن   چاپ