آریا جوان
35 خانه ورزش روستایی استان قزوین به تجهیزات ورزشی مجهز شدند
شنبه 5 آبان 1397 - 18:25:56
آریا جوان - در مراسمی با حضور استاندار قزوین؛رئیس فدراسیون ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی کشور؛مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولین استانی؛مراسم بدرقه تجهیزات 35 خانه ورزش روستایی استان قزوین در استانداری قزوین برگزار شد.

در مراسمی با حضور مهندس زاهدی استاندار قزوین؛دکتر جعفری رئیس فدراسیون ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی کشور؛علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولین استانی؛مراسم بدرقه تجهیزات 35 خانه ورزش روستایی استان قزوین در استانداری قزوین برگزار شد.در این مراسم که معاونین و مدیران کل استانداری قزوین بهمراه جامعه ورزش و جوانان استان و شهرستان قزوین حضور داشتند؛35 خودرو شامل تجهیزات ورزشی به 35 روستای استان ارسال شد.35 دستگاه خودرو شامل وسایل ورزشی تشک تاتامی، دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز، میز شطرنج، وسایل بدن سازی، در میان روستاها توزیع شد.
پیش از این در هفته دولت نیز 31 خانه روستایی استان تجهیز شده بوده اند.از ابتدای سالجاری تاکنون 82 خانه ورزش روستایی در سطح استان تجهیز شده اند.عباس علائی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم افزود:این وسایل برای تجهیز 35 خانه ورزش در روستاهای استان قزوین تهیه شده و برای هر روستا شش میلیون تومان و مجموعا 210 میلیون تومان هزینه شده است.مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: 25 پروژه ورزش روستایی دراستان آماده افتتاح شده و با برنامه ریزی انجام شده هردو هفته یک طرح به بهره برداری خواهد رسید. علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: در سال گذشته تعداد هشت خانه ورزش روستایی در استان به وسایل ورزشی تجهیز شد و امسال 40 خانه از این وسایل برخوردار شده است.وی اضافه کرد: تا پایان امسال هم 35 خانه ورزشی روستایی به امکانات مورد نیاز ورزشی مجهز می شوند و تلاش می کنیم مجموع خانه های ورزشی به 100 خانه برسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد:خوشبختانه با نگاه مثبتی دولت تدیبر و امید و وزارت ورزش و جوانان به توسعه خانه‌ های ورزش روستایی؛ امسال 82 روستا مجهز به لوازم ورزشی شده اند.
وی ادامه داد: برخی کمک ‌های ما از طریق وزارت ورزش و جوانان تامین و مابقی نیز از طریق فدراسیون ورزش ‌های روستایی محقق می‌گردد.
علایی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: 25 پروژه ورزشی در روستاهای استان پیگیری می شود و امیدواریم از بهمن ماه سال جاری بتوانیم هر هفته شاهد بهره برداری از 2 طرح ورزشی باشیم.
علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پایان یادآور شد: ورزش در روستاها با هدف کاهش آسیب‌ های اجتماعی صورت می‌گیرد و باید در راستای توسعه آن گام برداریم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/78420/35-خانه-ورزش-روستایی-استان-قزوین-به-تجهیزات-ورزشی-مجهز-شدند
بستن   چاپ