آریا جوان
دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک :
نقاط ضعف و قوت فدراسیون ها برای حضور پرقدرت در المپیک توکیو شناسایی می شوند
شنبه 5 آبان 1397 - 18:25:59
آریا جوان - دبیر کمیته ملی المپیک با تاکید بر تلاش به منظور حضور پرقدرت ورزش ایران در المپیک 2020 توکیو اظهار داشت : تا المپیک 2020 نقاط ضعف و قوت فدراسیون‌ها را شناسایی می کنیم تا با آمادگی لازم درمهمترین رویداد ورزش ی جهان شرکت کنیم .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک اظهار داشت : جلسه امروز دو بخش را مورد بررسی قرار داد. گزارش‌هایی در خصوص بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا والمپیک جوانان در این جلسه ارائه شد.
وی گفت :دوستان ما در وزارت ورزش و جوانان و کارشناسان مربوطه در کمیته ملی المپیک ارزیابی و نظرات خود را در خصوص این دو رویداد مهم ورزش ی را بیان کردند.
دبیر کمیته ملی المپیک با بیان اینکه بحث عمده ما در این جلسه سیاست گذاری برای المپیک 2020 توکیو است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم بررسی کنیم تا نقاط ضعف و قوت خود را از هر جهت شناسایی کنیم و تا زمان حضور در این رقابت مهم خودمان را ارتقاءدهیم.
شهنازی ادامه داد : باید ببینم فدراسیون‌ها چه مشکلاتی دارند. مجموع گزارش‌های ارائه شده این است که اگر سیاست گذاری خوبی انجام شود و دقت نظر داشته باشیم با توجه به پتانسیلی که در ورزش کشور داریم قطعا می توانیم نتیجه بهتری در این بازی ها کسب کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/78421/نقاط-ضعف-و-قوت-فدراسیون-ها-برای-حضور-پرقدرت-در-المپیک-توکیو-شناسایی-می-شوند
بستن   چاپ