آریا جوان
برگزاری جلسه کارگروه ورزش ویژه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ؛
احمدی: توفیقات جامعه ورزش در چهل ساله گذشته آثار ارزشمندی داشته است/ ناظمی : هر دستگاه در تزریق امید و نشاط به جامعه وظیفه مهمی دارد
شنبه 5 آبان 1397 - 18:26:08
آریا جوان - سرپرست حوزه معاونت فرهنگی و امور ورزش همگانی تاکید کرد :جامعه ورزش کشور در طی چهل سال گذشته افتخارات بسیار زیاد و قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورده که با آثار ارزشمندی در جامعه همراه بوده است. احمدی همچنین از ویژه برنامه های مختلف برای برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد که در کارگروه ورزش ستاد فجر چهلم برنامه ریزی ممی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، سید عبدالحمید احمدی در جلسه کارگروه ورزش ویژه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیر.زی انقلاب اسلامی که پیش از ظهر امروزبا حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط اجرایی با کارگروه ورزش برگزار شد ابراز امیدواری کرد که کارگروه ورزش ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند اقلاب اسلامی با برگزاری رویدادهای مختلف بتواند حق مطلب را ادا کند.
وی با اشاره به توفیقات ورزش کشور در طی 40 سال گذشته تصریح کرد: یکی از بخش هایی که در طول چهار دهه اخیر افتخارات زیادی را برای کشور به ارمغان آورده ،حوزه ورزش است بطوریکه در همین سال 97 موفقت های چشمگیری در عرصه بین المللی به ارمغان امد که شور و شعف مردم را به دنبال داشت .
سید عبدالحمید احمدی ادامه داد: موفقیت تیم ملی فوتبال در جام جهانی ،نتایج خوب کاروان های ورزش ی ایران در بازی های اسیایی و پاراآسیایی 2018،درخشش کاروان ایران در المپیک جوانان همچنین راهیابی پرسپولیس به فینال جام ملت های اسیا از جمله افتخارات خوب جامعه ورزش کشور در سال جاری بوده است که امیدواریم با قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا در امارات ختم شود.
سرپرست حوزه معاونت فرهنگی و امور ورزش همگانی در ادامه بار دیگر با اشاره به توفیقات چهل سال گذشته ورزش ایران گفت: در طی این سال ها و به دلیل افتخارات جامعه ورزش کشور در عرصه بین الملل بارها مقام معظم رهبری این عناوین را تایید و مورد حمایت قرار دادند و مردم نیز حمایت های خود را از ورزش کشور نشان داده اند و امیدواریم بتوانیم برای موفقیت های بیشتر نیز گام های بلندتری برداریم .
دکتر احمدی با بیان اینکه موفقیت های جامعه ورزش آثار ارزشمند اجتماعی را پیامد خود به همراه داشته است اظهار داشت : افتخارات ورزش ی باعث شور و نشاط و همبستگی و امید به اینده می شود که در موفقیت اخیر ورزش ایران در بازی پرسپولیس و السد قطر نمونه ای از شعف مردم را شاهد بودیم .
وی در بخش دیگری از سخنانش افزایش زیرساخت های ورزش ی و افتتاح اماکن مختلف در سراسر ایران را یکی دیگر از افتخارات ورزش کشور دانست و تاکید کرد که در طی این سالها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به امر توسعه ورزش در ابعاد عمرانی ،همگانی و قهرمانی توجه ویژه داشته است.
در این جلسه مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اهمیت اطلاع رسانی با رعایت اصول و ظرافت های ارتباط با جامعه مخاطب را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد باید دستاوردهای مهم را با شیوه درست به مخاطبان اطلاع دهیم تا در جنگ رسانه ای دشمن مغلوب نشویم و در فضای کنونی رسانه ای واقعیت ها را از عملکردها و نتایجی که بدست امده مردم بدانند و آگاه شوند تا اسیر سیاه نمایی دشمن نشویم .
دکتر ناظمی رییس کمیته رسانه و تبلیغات کارگروه ورزش فجر چهلم انقلاب اسلامی با تاکید بر برگزاری باشکوه رویدادهای مختلف به مناسبت این ایام تصریح کرد: هر اقدام باید با پیوست رسانه ای همراه شود تا مردم از اقدامات در عرصه ورزش اگاهی یابند .
وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر افزایش نشاط و شادابی در جامعه اظهار داشت : شکی نیست که هر دستگاهی در زمینه افزایش امید و نشاط در جامعه سهم و نقشی دارد که باید در این زمینه با برنامه ریزی، این اهداف را محقق و به جامعه امید و نشاط تزریق کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/78423/احمدی--توفیقات-جامعه--ورزش--در-چهل-ساله-گذشته-آثار-ارزشمندی-داشته-است--ناظمی---هر-دستگاه-در-تزریق-امید-و-نشاط-به-جامعه-وظیفه-مهمی-دارد
بستن   چاپ