آریا جوان
دکتر صالحی امیری در ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک :
کمیته ملی المپیک در کنار وزارت ورزش و جوانان بیشترین حمایت مالی ، ارزی و مدیریتی را از کشتی داشته است / دو میلیارد تومان در شش ماهه اول به کشتی پرداخت کردیم
شنبه 5 آبان 1397 - 18:26:13
آریا جوان - رییس کمیته ملی المپیک در ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک گفت: کمیته ملی المپیک در کنار وزارت ورزش و جوانان بیشترین حمایت مالی ، ارزی و مدیریتی را از کشتی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر صالحی امیری در ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک با تاکید بر حمایت کمیته ملی المپیک در کنار وزارت ورزش و جوانان از کشتی اظهار داشت : بیشترین حمایت مالی، ارزی و مدیریتی را از کشتی داشته است.
صالحی امیری با تشکر از زحمات و نتایج ارزنده کشتی ایران در بازیهای آسیایی گفت : کشتی در بازیهای آسیایی نتایج خوبی گرفت و انصافا شایسته تقدیر بود ولی در مجارستان انتظارها برآورده نشد.
رییس کمیته ملی المپیک به مصوبات هیات اجرایی این کمیته برای فدراسیون ها اشاره کرد و توضیح داد: سقف کمک کمیته به فدراسیون ها 2 میلیارد تومان بوده و فدراسیون کشتی هم تنها فدراسیونی است که در شش ماه اول امسال بودجه صد در صد را دریافت کرده است .
دکتر صالحی امیری ادامه داد : حتی برای این فدراسیون شخصا به همراه وزیر ورزش و جوانان پیگیر اسپانسر بودیم و حضور مدیران بنگاه های اقتصادی در مجموعه فدراسیون کشتی بعنوان بخشی از برنامه های گسترده حمایتی کمیته و وزارت از رشته کشتی بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به حمایت مادی و معنوی از فدراسیون کشتی تاکید کرد و اظهار داشت : هر نوع حمایتی برای موفقیت کشتی در چارچوب مسیولیت های کمیته ملی المپیک بوده برای موفقیت کشتی انجام داده ایم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/78424/کمیته-ملی-المپیک-در-کنار-وزارت-ورزش-و-جوانان-بیشترین-حمایت-مالی-،-ارزی-و-مدیریتی-را-از-کشتی-داشته-است---دو-میلیارد-تومان-در-شش-ماهه-اول-به-کشتی-پرداخت-کردیم
بستن   چاپ