آریا جوان
بازگشت برنامه 90 به تلویزیون از هفته آینده
يکشنبه 6 آبان 1397 - 12:06:03
آریا جوان - فروغی؛ مدیر شبکه سه درباره پخش دوباره برنامه 90 گفت: به احتمال زیاد این هفته دوشنبه شب ویژه برنامه اربعینی را خواهیم داشت؛ اما ان شاء الله از هفته آینده، نود روی آنتن می‌رود.

سرویس اخبار - فروغی درباره حواشی برنامه نود و پخش نشدن آن گفت: چینش کنداکتور شبکه، دست من به عنوان مدیر شبکه نیست؛ بلکه در یک شورایی این تصمیمات گرفته می‌شود. واقعیت این است که در همان شب فوتبالی هم که برنامه نود روی آنتن نرفت و آن حواشی پیش آمد، طبق برنامه تا ساعت 12 شب مسابقات فوتبال تمام می‌شد و به آقای فردوسی پور گفتیم که بعد از ساعت 12 برنامه را روی آنتن ببر؛ اما او نپذیرفت.
مدیر شبکه سه افزود: آنچه من به عنوان مدیر روی آن تاکید دارم، شفافیت و کار حرفه ای است. ما در شبکه سه اگر می‌خواستیم کار غیراصولی و غیرحرفه‌ای انجام دهیم، نمی‌توانستیم این همه برنامه‌های چالشی داشته باشیم. اگر من به عنوان مدیر تحت تاثیر یک فشار، حرکتی انجام دهم نمی‌توانم به راحتی برنامه‌های چالشی داشته باشم. برنامه «تخت گاز» پربیننده‌ترین برنامه دنیا در بی بی سی بود، ولی وقتی مجری با تهیه کننده دعوایش شد او را اخراج کردند. ما خود را با بی بی سی مقایسه می‌کنیم، چون شبکه سه یک رسانه حرفه‌ای و جدی است. خود شما می‌گذارید پرویز نشاط و ترابیان روی آنتن بیایند و هرآنچه را می‌خواهند بگویند؟ حتما نمی‌گذارید. کار باید حرفه‌ای باشد و از مدار اصلی خود خارج نشود. این رسانه مهمترین رسانه جمهوری اسلامی کشور است. عادل در همین سال‌ها روی آنتن کشور بوده است و من هم به خاطر همین مردم این حرف‌ها را بیان می‌کنم. آقای فردوسی پور بعد از آن ماجرا مصاحبه کرد و حرف خانواده را بیرون برد، در حالی که به نظر ما اصلا لازم نبود. ما اهل جنجال و هیاهو نیستیم و وظیفه ما شرح صدر و گفتگو است.
فروغی درباره پخش دوباره این برنامه گفت: این هفته به احتمال زیاد ویژه برنامه اربعینی را دوشنبه شب خواهیم داشت؛ اما ان شاء الله از هفته آینده، نود روی آنتن می رود.
در پایان او درباره پخش این برنامه در شب اربعین گفت: شب اربعین محدودیت اربعین را داریم، ولی موافق هستم که برنامه «نود» را در این شب قبل از بازی پرسپولیس داشته باشیم که البته باید به جلسه کنداکتور برود و بستگی به آیتم‌های برنامه دارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

http://www.javanannews.ir/fa/News/78524/بازگشت-برنامه-90-به-تلویزیون-از-هفته-آینده
بستن   چاپ