آریا جوان
داوری اشتباه به نفع پرسپولیس مقابل سایپا
يکشنبه 6 آبان 1397 - 12:06:10
آریا جوان - کارشناس داوری فوتبال؛ نوذر رودنیل گفت: داور خطای پنالتی دروازه‌بان پرسپولیس روی مهاجم سایپا را نگرفت!

سرویس اخبار - پس از درگیری دیروز بین مربی و بازیکنان دو تیم سایپا و پرسپولیس، نوبت به تحلیل داوری و خطاهای داور در این بازی جنجالی می رسد.
نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت حسین زرگر در بازی پرسپولیس و سایپا گفت:
اول از همه باید بگویم بازی در یک زمین بسیار بد برگزار شد که دو تیم نتوانستند توانایی‌های خودشان را نشان بدهند. در دقیقه 23 مسابقه سید جلال حسینی یک حمله مؤثر از بازیکن سایپا گرفت که باید به او کارت زرد نشان داده می‌شد. در دقیقه 38 هم داور یک آوانتاژ خوب را از سایپا گرفت و اعلام خطا کرد. در دقیقه 42 در حالیکه روی منشا خطا اتفاق افتاده بود، داور خطا را برعکس اعلام کرد، همچنین حسین زرگر 7 ثانیه مانده به پایان نیمه اول سوت بازی را زد که این برای چندمین بار است که او قبل از پایان وقت سوت پایان نیمه را می‌زند.
رودنیل با اشاره به خطای هند بیرانوند نیز گفت:
در دقیقه 56 خطای هند بیرانوند رخ داد و توپ با دست او از محوطه خارج شد که داور آن را اعلام نکرد. ضمن اینکه در دقیقه 88 بیرانوند با توپ به صورت مهاجم سایپا ضربه زد که این یک خطای پنالتی بود اما داور این خطا را اعلام نکرد. دروازه‌بان حق ندارد توپ را به صورت بازیکن حریف بکوبد، اگر مهاجم مانع حرکت دروازه‌بان شود داور خطای مهاجم را اعلام می‌کند.
نوذر رودنیل کارشناس داوری با اشاره به اعتراض‌های سید جلال حسینی عنوان کرد:
در دقیقه 92 سید جلال حسینی به خاطر اعتراض‌های زیادی که انجام داد باید کارت زرد دوم را می‌گرفت و از میدان اخراج می‌شد زیرا کارت زرد اول باید در نیمه نخست مسابقه به او داده می‌شد، در روی همین ضربه کاشته دو دقیقه وقت تلف شد اما داور این وقت را محاسبه نکرد.
منبع: پارس فوتبال

http://www.javanannews.ir/fa/News/78529/داوری-اشتباه-به-نفع-پرسپولیس-مقابل-سایپا
بستن   چاپ