آریا جوان
در آستانه عزیمت پرسپولیس به بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا
دیدار دکتر سلطانی فر با برانکو ایوانکوویچ و سید جلال حسینی/ وزیر ورزش و جوانان کتاب زیبایی‌های ایران را به سرمربی پرسپولیس هدیه کرد
يکشنبه 6 آبان 1397 - 16:52:49
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان خطاب به سرمربی پرسپولیس گفت: امیدوارم با کمک خداوند متعال و همت و تلاش جوانان ارزنده تیم و دانش شما ، پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در آستانه عزیمت نماینده ایران به ژاپن برای برگزاری بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا ، حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل ، برانکو ایوانکوویچ سرمربی و سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به دیدار وزیر ورزش و جوانان آمدند.
دکتر سلطانی فر با تشکر از تلاش های زیاد کادر فنی و بازیکنان برای رسیدن به فینال این جام معتبر فوتبال در قاره آسیا گفت : دوست داشتم استقلال و پرسولیس هر دو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور پیدا می کردند و انصافا اسنقلال هم در این جام بسیار خوب ظاهر شد.
وی ادامه داد : اکنون پرسپولیس نماینده ایران و ورزش کشور است و بسیار خوشحالم که با غلبه بر تیم های نامدار و پر امکانات عربی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است و ان شاءالله با قهرمانی در این جام شایستگی های فوتبال ایران و جوانان کشور در عرصه قاره آسیا به منصه ظهور برسد.
وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از برنامه ریزی خوب و موثر مدیران باشگاه و مدیر عامل و همدلی هیات مدیره برای قرار گرفتن در این جایگاه، خطاب به سرمربی پرسپولیس گفت: پرسپولیس تمام عوامل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. از هواداران پر شمار تا حمایت کامل فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان ، تمام پیش بینی ها و اعتبارات کافی جهت آماده سازی استادیوم آزادی برای بازی فینال صورت گرفته و با صحبتی که با سفیر ایران در ژاپن داشتم تسهیلات و امکانات لازم برای حضور پر شمار هواداران ایرانی مقیم ژاپن در توکیو هم صورت گرفته است و امیدوارم با کمک خداوند متعال و همت و تلاش جوانان ارزنده و دانش شما ، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم و شادی و نشاط مردم کشور دو چندان شود.
دکتر سلطانی فر همچنین از سید جلال حسینی کاپیتان هم برای ایجاد روحیه تیمی و وحدت و همراهی بازیکنان تشکر کرد و گفت: اینکه در کنار ورزش حرفه ای ، اخلاق و فرهنگ والای جوانان ایران هم در نگاه میلیون ها تماشاگر فوتبال در جهان به نمایش در می آید ، بسیار خرسندم و به همه بازیکنان تیم خدا قوت می گویم و محوریت وحدت و رفاقت و همدلی تیم با شماست.
در این نشست گرشاسبی مدیر عامل پرسپولیس از حمایت های وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تشکر کرد و گفت: به طور ویژه از دکتر سلطانی فر تشکر می کنم که در تمام مراحل کنار ما هستند و با دستورات ایشان توانستیم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم و پرسپولیس امروز نماینده ورزش ایران است و همه فوتبال دوستان حتی استقلالی ها هم خواهان موفقیت نماینده ایران هستند.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس هم با تقدیر از وزیر ورزش و جوانان گفت: اطلاعات ایشان از فوتبال و سوابق تیم ملی و باشگاهها برای من بسیار جالب بود و قول می دهم تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس و خوشحالی میلیون ها هوادار و مردم ایران بکار بگیرم.
سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با تشکر از وزیر ورزش و جوانان برای اخذ مجوز حرفه ای باشگاه و امکان حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فرصت خوبی برای بروز توانمندی فوتبال ایران بدست آمده و پرسپولیس نماینده مردم ایران است و همه بچه ها هم قسم هستیم تا جام قهرمانی در ایران بماند و به افتخارات فوتبال کشور اضافه شود.
در این دیدار دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان کتاب زیبایی های کشور ایران را به برانکو ایوانکوویچ هدیه کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/78537/دیدار-دکتر-سلطانی-فر-با-برانکو-ایوانکوویچ-و-سید-جلال-حسینی--وزیر-ورزش-و-جوانان-کتاب-زیبایی‌های-ایران-را-به-سرمربی-پرسپولیس-هدیه-کرد
بستن   چاپ