آریا جوان
داوود سید عباسی:قهرمانی در لیگ قهرمانی آسیا سکوی پرتاب و موفقیت فوتبال ایران است
دوشنبه 7 آبان 1397 - 13:18:52
آریا جوان - بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال تاکید کرد: بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا یک بازی ملی و فارغ از هرگونه رنگ است.

داوود سید عباسی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: قبل از هرچیزی بازی فینال پرسپولیس یک بازی ملی و فارغ از رنگ های قرمز و آبی است و همه باید از این تیم پشتیبانی کنیم.
او ادامه داد: به نفع فوتبال ایران است که این تیم بتواند قهرمان شود چرا که فینال لیگ قهرمانی آسیا سکوی پرتاب و موفقیت فوتبال ایران است.
وی بر این باور است که طرفداران تمامی باشگاه های ورزشی باید هم صدا با تشویق سرخپوشان پایتخت انرژی مثبت را به این تیم هدیه کنند و در نهایت انچه که بدست می آید شور و نشاط اجتماعی است.
سید عباسی با بیان اینکه به موفقیت تیم پرسپولیس در برابر ژاپن بسیار امیدوار هستم توضیح داد: این تیم برای رسیدن به این مرحله روزهای سخت اما با پیروزی را پشت سر گذاشته است و من امیدوارم در دیدار های رفت و برگشت به ژاپن با گام های استوار در برابر حریفشان مقامت کنند.
او تیم پرسپولیس را تیم ملی نام برد و افزود: سبک بازی ژاپن با فوتبال کشورهای عربی کاملا متفاوت است، ژاپنی ها کاملا سرعتی بازی می کنند و بچه های ما باید در این بازی منطقی وبا برنامه باشند.
بازیکن سابق دو تیم پرسپولیس و استقلال همچنین به ایجاد فضای مناسب در استادیوم آزادی جهت حضور بانوان اشاره کرد و گفت: بانوان ما در فوتبال و فوتسال بسیار حرفه ای هستند و فکر می کنم زمان ان رسیده که عامه مردم برای تماشای فوتبال ملی به ورزشگاه آزادی بیایند و ارزوی من این است که یک روز شاهد حضورخواهرانمان در استادیوم آزادی باشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/78637/داوود-سید-عباسی-قهرمانی-در-لیگ-قهرمانی-آسیا-سکوی-پرتاب-و-موفقیت--فوتبال--ایران-است
بستن   چاپ