آریا جوان
بازدید دکتر سلطانی فر از فرایند اماده سازی ورزشگاه آزادی برای بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا
دوشنبه 7 آبان 1397 - 20:19:59
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه آزادی تهران از نزدیک روند آماده سازی این ورزشگاه برای بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را نظاره گر شد.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران حضور یافت و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این ورزشگاه برای میزبانی دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت .
وزیر ورزش و جوانان در این بازدید میدانی از بخش های مختلف این ورزشگاه از جمله گیت های ورودی که به تازگی مراحل نصب آن آغاز شده همچنین آماده سازی جایگاه ویژه، مرکز رسانه ای ،تونل ها ، رختکن ها ، سکوهای تماشاگران و بخش های مختلف دیدن کرد و به منظور تسریع در روند آماده سازی توصیه های لازم را ارائه داد .
پیش از این دکتر سلطانی فر با دستور تشکیل ستادی به منظور رفع معایب برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا بر ضرورت آماده سازی ورزشگاه آزادی بر اساس الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرده بود.
در این بازدید میدانی کریمی مدیرعامل شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزش ی و نیکو خصال مدیر مجموعه ورزش ی آزادی گزارشی از روند آماده سازی ارائه دادند.
عباباف مدیرکل حراست و مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان هم در این بازدید میدانی حضور داشتند .
همچنین در پایان بازدید میدانی در جلسه ای که در محل ورزشگاه برگزار شد ، آخرین وضع بازسازی ورزشگاه در حضور دکتر سلطانی فر مورد بررسی قرار گرفت .

http://www.javanannews.ir/fa/News/78688/بازدید-دکتر-سلطانی-فر-از-فرایند-اماده-سازی--ورزشگاه--آزادی-برای-بازی-برگشت-فینال-لیگ-قهرمانان-آسیا
بستن   چاپ