آریا جوان
معصومه آقاپور علیشاهی :همه باید به پرسپولیس دید ملی داشته باشند/ می‌توانیم در تهران نشان بدهیم اهل تعامل سازنده با جهان هستیم
چهارشنبه 9 آبان 1397 - 13:32:24
آریا جوان - عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: می توانیم در تهران نشان دهیم اهل تعامل سازنده با جهان هستیم و در کنار آن حس رقابت نیز در آوردگاه هایی مانند ورزش را با حفظ اصول جوانمردانه انجام می دهیم.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان خبرگزاری برنا؛ معصومه آقاپور علیشاهی، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون ورزش پیرامون حضور تیم پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: معتقدم دیدگاه مسئولان و مردم باید درباره تیم پرسپولیس دیدگاهی ملی باشد و هیچ فرقی نمی کند که افراد از چه رنگی باشند و طرفدار چه تیمی باشند، این تیم نماینده ایران است و به نوعی از هویت فوتبال کشورمان دفاع می کنند.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه اظهار داشت: این موضوع که همه ما باید به دیدار تیم پرسپولیس نگاه ملی داشته باشیم می تواندبه نوعی یک تمرین نمادین باشد، برای اینکه ما یاد بگیریم در بسیاری از موارد باید نگاه ملی داشته باشیم. چه در اقتصاد و چه در فرهنگ و حتی در سیاست و در تمام زمینه ها باید دیدگاه ملی در نظر بگیریم و قطعاً افتخار بدست آمده برای تمام ایران است.
وی با اشاره به میزبانی ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: فرصت بسیار خوبی است که ما به جهان نشان بدهیم قابلیت برگزاری رقابت‌های بزرگ را داریم، ما باید نشان بدهیم که دست دوستی به دنیا دراز کرده ایم و به برجام نیز پایبند هستیم، ما می توانیم در تهران نشان دهیم اهل تعامل سازنده با جهان هستیم و در کنار آن حس رقابت در آوردگاه هایی مانند ورزش را با حفظ اصول جوانمردانه انجام می دهیم و از آن استقبال خواهیم کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/78837/معصومه-آقاپور-علیشاهی--همه-باید-به-پرسپولیس-دید-ملی-داشته-باشند--می‌توانیم-در-تهران-نشان-بدهیم-اهل-تعامل-سازنده-با-جهان-هستیم
بستن   چاپ