آریا جوان
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران: دکتر سلطانی فر را به خوبی می شناسم و خوشحالم که حامی فوتبال ایران است/فارغ از تمایلات رنگی باید همه کمک کنند تا پرسپولیس بدون دردسر در دیدار فینال شرکت کند
چهارشنبه 9 آبان 1397 - 13:32:36
آریا جوان - سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: پرسپولیس اکنون به منزله یک تیم ایران است و فارغ از تمایلات رنگی باید همه کمک کنند تا این تیم بدون دردسر در دیدار فینال شرکت کند و با ارامش روحی به کسب جام قهرمانی برای ایران بیاندیشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ناصرابراهیمی با اشاره به اینکه سالهاست در عرصه رقابت های باشگاهی در آسیا و حتی ملی نتوانسته ایم موفقیت خوبی بدست آوریم گفت: بنابراین راهیابی پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا واقعا ارزشمند است چرا که رونق بیش از قبل را در این رشته باعث خواهد شد و از همه مهمتر قهرمانی این تیم می تواند جان دوباره ای به فوتبال ایران دهد که در جام ملت های آسیا هم بعد از 44 سال به مقام قهرمانی دست یابیم .
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: پرسپولیس اکنون به منزله یک تیم ایران است و فارغ از تمایلات رنگی باید همه کمک کنند تا این تیم بدون دردسر در دیدار فینال شرکت کند و با ارامش روحی به کسب جام قهرمانی برای ایران بیاندیشد .
ابراهیمی رسیدن به دیدار پایانی لیگ قهرمانان اسیا را کار بزرگی برشمرد و گفت: پرسپولیس با پنجره بسته نقل و انتقالات و حتی با داشتن بازیکنان مصدوم و محروم کار بزرگی را انجام داد و اکنون نیازمند روحیه و انرژی بالا از طرف مردم و مسئولین است چرا که از لحاظ آمادگی بدنی و فنی این تیم شرایط خوبی دارد که به این مرحله رسیده است و اکنون باز هم باید توان روحی آنها را افزایش داد تا بتوانند افتخاری بزرگ بعد از مدتها برای ایران به ارمغان اید .
او افزود: دکتر سلطانی فر را به خوبی می شناسم و خوشحالم که حامی فوتبال ایران است و حمایت های این مدیر با توجه به وضعیت کنونی در نوع خود جالب توجه و امیدوار کننده است چرا که فوتبال واقعا نییاز به حمایت های بیشتر و از همه مهمتر ثبات مدیریت در باشگاه ها دارد تا مدیران بتوانند برنامه های خود را عملیاتی کنند.
وی خاطر نشان ساخت: قطعا با خصوصی سازی مشکلات عظیم این دو باشگاه پرسپولیس و استقلال حل می شود که امیدوارم همچنانکه وزارت ورزش هم از خصوصی سازی حمایت کرده این اتفاق رقم بخورد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/78840/سرمربی-اسبق-تیم-ملی-فوتبال-ایران--دکتر-سلطانی-فر-را-به-خوبی-می-شناسم-و-خوشحالم-که-حامی-فوتبال-ایران-است-فارغ-از-تمایلات-رنگی-باید-همه-کمک-کنند-تا-پرسپولیس-بدون-دردسر-در-دیدار-فینال-شرکت-کند
بستن   چاپ