آریا جوان
سرپرست مجموعه ورزشی آزادی: تاکنون حدود 65 درصد و در بخش‌هایی 70 درصد کار پیشرفت رفته است/ تمامی مسئولان مربوطه در تلاش هستند تا کار به بهترین شکل انجام شود
چهارشنبه 9 آبان 1397 - 17:10:53
آریا جوان - سرپرست مجموعه ورزشی آزادی تصریح کرد: امیدواریم سال آینده هواداران با یک شرایط و امکانات رفاهی بهتر بتوانند برای لذت بردن از یک مسابقه ورزشی به ورزشگاه بیایند. تمام تلاش ما برای جذب رضایت هوداران است وامیدواریم بتوانیم وضعیت خوبی به وجود بیاوریم

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان فرهاد نیکوخصال با بیان اینکه در بازی فینال جام قهرمانی باشگاه های آسیا، بلیت فروشی به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد گفت: یک کارگروه مشغول کار هستند تا زمان دقیق بلیت‌ فروشی و نحوه آن را اعلام کنند.
سرپرست مجموعه ورزشی آزادی تهران تصریح کرد: بلیت‌هایی هم با الگو برداری از نمونه‌های خارجی ساخته شده، در محل‌های مورد نظر استقرار می‌یابند به این شکل که هر فرد با قرار دادن بلیت خود اجازه ورود پیدا می‌کند و پس از آن گیت برای نفر بعدی بسته می‌شود.
او با اعلام اینکه شماره گذاری صندلی‌ها،‌ تونل‌ها و ردیف‌ها در حال انجام است تا هر کسی بتواند به راحتی صندلی خود را پیدا کند افزود: از این پس شاهد آن هستیم هر کسی روی صندلی خود بنشیند و بعد از بلند شدن جایش را از دست ندهد. افرادی که بلیت ورزشگاه را دارند می‌توانند با ارائه بلیت وارد شوند و بدون داشتن بلیت اجازه ورود داده نخواهد شد .
نیکو خصال خاطر نشان کرد: یگان ویژه برای این بازی برنامه ویژه ای دارد، قرار است یک تست آزمایشی انجام شود. حجم زیادی از افراد در این آزمایش شرکت می‌کنند و زمانی که یک نفر پشت گیت قرار می‌گیرد تا انجام بازرسی بررسی می‌شود و ضربدر تعداد نفرات حاضر در ورزشگاه خواهد شد، با برنامه‌ریزی دقیقی برای انجام این کار صورت بگیرد .
وی افزود: برای بازی فینال جایگاه هواداران ژاپنی و خارجی را مشخص کرده‌ایم. محل استقرار آنها مشخص خواهد شد. اما در مورد جایگاه خانواده ما تصمیم‌گیر نیستیم و اختیار تشخیص هم نداریم، اگر افراد دارای صلاحیت در این مورد به جمع‌بندی رسیدند و چیزی به ما اعلام کردند آن وقت موظف هستیم پیش‌بینی لازم در این رابطه را داشته باشیم .
او تاکید کرد: بازی استقلال و سایپا فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شودالبته باتوجه به تعطیل نشدن کارهای عمرانی، محدودیت هایی برایورود تماشاگران لحاظ خواهدشد .
سرپرست مجموعه ورزشی آزادی تصریح کرد: امیدواریم سال آینده هواداران با یک شرایط و امکانات رفاهی بهتر بتوانند برای لذت بردن از یک مسابقه ورزشی به ورزشگاه بیایند. تمام تلاش ما برای جذب رضایت هوداران است وامیدواریم بتوانیم وضعیت خوبی به وجود بیاوریم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/78874/سرپرست-مجموعه-ورزشی-آزادی--تاکنون-حدود-65-درصد-و-در-بخش‌هایی-70-درصد-کار-پیشرفت-رفته-است--تمامی-مسئولان-مربوطه-در-تلاش-هستند-تا-کار-به-بهترین-شکل-انجام-شود
بستن   چاپ