آریا جوان
مراسم افتتاحیه مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا در کرج
غفرانی: این مسابقات فرصتی ارزشمند در جهت توسعه و پیشرفت رشته قایقرانی است / جامعه ی ورزش کشور به پتانسیل و توان ورزش البرز اعتماد ویژه ای دارد
پنجشنبه 10 آبان 1397 - 00:19:19
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که " جامعه ی ورزش کشور به پتانسیل و توان ورزش البرز اعتماد ویژه ای دارد" برگزاری مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا در کرج را فرصتی ارزشمند در جهت توسعه و پیشرفت این رشته دانست.

به گزارش رو.ابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ اتمیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مراسم افتتاحیه مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا که عصر امروز در رودخانه کرج برگزار شد، ضمن خیر مقدم به تمامی میهمانان و شرکت کنندگان در این رقابتها اظهار کرد: از این که میزبان رقابتهای مهمی همچون مسابقات قایقرانی اسلالوم زیر 23 سال آسیا هستیم، بسیار خرسندیم و باعث افتخار و سعادت ما است که در استان البرز میزبان شما عزیزان هستیم.
وی افزود: همانطور که می دانیم ورزش همواره به عنوان یکی از مهترین شئون زندگی بشر در ایجاد سلامتی و شادابی و همچنین خلق روحیه ای محکم و استوار مطرح و مهم بوده و در این میان رشته ی المپیکی، زیبا و مهیج قایقرانی نیز از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است.
غفرانی با بیان این که "بدون تردید این مسابقات فرصتی ارزشمند در جهت توسعه و پیشرفت رشته قایقرانی در سطح آسیا می باشد که افتخار میزبانی آن برای کشور ایران و استان البرز فراهم شده است" گفت: البرز به عنوان یکی از جوانترین استانهای ایران در بحث ورزش قهرمانی، پرورش قهرمانان و معرفی استعدادهای درخشان به ورزش ایران، همواره جزو 5 استان برتر کشور ایران بوده است.
وی ادامه داد: جامعه ی ورزش کشور به پتانسیل و توان ورزش البرز اعتماد ویژه ای دارند و این استان به عنوان یکی از سرآمدان کشور ایران در ورزش شناخته می شود که همواره قهرمانان زیادی را در رشته های مختلف معرفی کرده است.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز به عنوان استانی ورزش خیز و ورزش دوست همواره سعی در قبول میزبانی و برگزاری هر چه بهتر مسابقات و رویدادهای مهم ورزشی در سطح کشور و بین المللی را داشته است.
وی با بیان این که " با توجه به علاقمندی مردم البرز به ورزش، پیش بینی می کنیم استقبال خوبی از این مسابقات صورت گیرد " عنوان کرد: البرز که به تعبیری ایران کوچک نامیده شده، مملو از رنگین کمانی از اقوام کشور ایران است که در کنار یکدیگر با آداب و رسوم گوناگون در صلح و صفا زندگی می کنند
غفرانی اضافه کرد: جاذبه های توریستی و گردشگری از جمله "جاده چالوس" (محل برگزاری مسابقات) که پنجمین جاده زیبای جهان بوده و از با ارزرش ترین مواهب طبیعی و خدادادی کشور و استان می باشد، البرز را به نگین درخشانی در عرصه های مختلف کشور تبدیل کرده است
وی افزود: جا دارد از تمامی مسئولان استان بویژه استاندار محترم و ورزش دوست مان دکتر نجفی، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی که همیشه یار و یاور ورزش بوده اند و همچنین فرماندار کرج، مسئولان و اعضای هیئت قایقرانی استان و تمامی همکارانم در اداره کل تقدیر و تشکر داشته باشم.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز اضافه کرد: همچنین تقدیر و تشکر ویژه دارم از مسئولان کنفدراسیون قایقرانی آسیا و جناب امینی رئیس اسبق فدراسیون و گواری سرپرست فعلی فدراسیون قایقرانی که این اعتماد و حسن نظر را به ورزش استان البرز داشتند.
غفرانی در پایان تصریح کرد: با آرزوی موفقیت برای تمامی ورزشکاران و تیم های شرکت کننده در مسابقات قایقرانی اسلالوم زیر 23 آسیا، امیدواریم میزبانی شایسته و خاطره انگیزی از این رقابتها داشته باشیم و خاطراتی خوب، شیرین و به یاد ماندنی از کشور ایران و استان البرز در اذهان میهمانان عزیزمان باقی بماند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/78943/غفرانی--این-مسابقات-فرصتی-ارزشمند-در-جهت-توسعه-و-پیشرفت-رشته-قایقرانی-است---جامعه-ی-ورزش-کشور-به-پتانسیل-و-توان-ورزش-البرز-اعتماد-ویژه-ای-دارد
بستن   چاپ