آریا جوان
بیست و یکمین رویداد استارتاپ گرایند اصفهان در حاشیه نمایشگاه اتوکام برگزار می‌شود
جمعه 11 آبان 1397 - 14:57:35
آریا جوان - رویداد استارتاپ گرایند یکی از برنامه‌های اختصاصی برای استارتاپ‌ها در نمایشگاه اتوکام امسال اصفهان است که با حضور بنیان‌گذار زودفود برگزار می‌شود.

استارتاپ گرایند رویدادی جهانی با هدف آشنایی علاقه‌مندان به حوزه‌ی استارتاپ، با تجربیات فعالان اکوسیستم است. اصفهان به‌عنوان یکی از فعال‌ترین اکوسیستم‌های استارتاپی ایران، جزو معدود شهرهایی به‌حساب می‌آید که کماکان این رویداد را به‌صورت منظم برگزار می‌کند. اصفهان در رویداد 21 استارتاپ گرایند، میزبان کیارش عباس‌زاده، بنیان‌گذار زودفود یا همان اسنپ‌فود فعلی خواهد بود. کیارش عباس‌زاده متخصص مدیریت بازاریابی، فروش، مشاوره و سرمایه‌گذاری است که پس از به نتیجه رساندن استارتاپ خود در زمینه‌ی تحویل غذا، امروز به‌عنوان یکی از فعال‌ترین مربیان و مشاوران کشوری برای استارتاپ‌ها فعالیت می‌کند. بنیان‌گذار زودفود در حال حاضر مدیر یک استارتاپ در زمینه‌ی هوش مصنوعی نیز محسوب می‌شود. مقاله‌های مرتبط:
اتوکام 2018 اصفهان 21 تا 25 آبان با تمرکز روی حمایت از استارتاپ‌ها برگزار می‌شود
بیست‌ویکمین استارتاپ گرایند اصفهان، این بار در حاشیه‌ی نمایشگاه اتوکام و در بخش ویژه‌ی سالن فرصت‌ها برگزار می‌شود، این رویداد، جمعه 25 آبان ماه از ساعت 17 شروع می‌شود و طبق روال برنامه‌های قبلی، با جلسات شبکه‌سازی و پرسش‌و‌پاسخ کارشناس و حضار با میهمان، تا ساعت 20 ادامه خواهد یافت. سالن فرصت‌های نمایشگاه اتوکام امسال، برنامه‌های متعدد دیگری نیز برای استارتاپ‌ها و علاقه‌مندان به این حوزه‌ی کسب‌وکار در نظر دارد که گزاش آنها به تفصیل از طریق زومیت ، حامی رسانه‌ای نمایشگاه اتوکام، منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند با استفاده از کد تخفیف zoomit-SG21 از طریق این لینک ، نسبت به ثبت‌نام در رویداد استارتاپ گرایند اقدام کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/79079/بیست-و-یکمین-رویداد-استارتاپ-گرایند-اصفهان-در-حاشیه-نمایشگاه-اتوکام-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ