آریا جوان
تاکید معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برتدوین برنامه های توسعه ای و توجه به زیرساختهای ورزشی
شنبه 12 آبان 1397 - 09:35:26
آریا جوان - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برتدوین برنامه های توسعه ای ،توجه به زیر ساختها ، شناسایی استعدادها ،گسترش ورزش قهرمانی و همگانی با هدف ارتقائ سطح سلامتی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان ، فریبا محمدی در نشست با بانوان ورزشکار و نواب رئیس هیئتهای ورزشی شهرستان میناب اظهاررا داشت: استان هرمزگان در بخش پسران ودختران استعدادهای سرشاری دررشته های ورزشی به ویژه ورزش های سرعتی ،استقامتی و قدرتی دارد و از استان های ویژه در عرصه استعدادیابی در کشور محسوب می شوند.
وی نیازهای تجهیزاتی و تاسیساتی شهرستان میناب را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد که باهدف توسعه زیر ساختها نهایت همکاری در این زمینه براساس برنامه استانی انجام خواهد شد.
معاون وزیربا اشاره به جمعیت شهرستان میناب افزود: شهرستان میناب از جمعیت بالا و استعدادهای درخشان ورزشی برخوردار است و باید برای اوقات فراغت مردم در این شهرستان برنامه ریزی لازم صورت بگیرد.
او در این باره گفت : در این راستا 16 برنامه ملی با 6 راهبرد اجرایی با هدف ارتقاء سطح سلامتی در دستور کار است که در این استان اجرایی خواهد شد .
وی درپایان با اشاره به ظرفیت ها اداری و اجتماعی شهرستان میناب گفت: یک برنامه ویژه برای دختران و پسران در این شهرستان ترسیم می کنیم تا بتوان آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.
محمد احمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز در این نشست با اشاره به جمعیت شهرستان میناب اظهارکرد:این شهرستان به عنوان دومین شهرستان استان هرمزگان در حال ارائه خدمات به مردم این شهرستان و شرق هرمزگان است .
وی افزود: امروز مردم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای جای کشور ایران اسلامی از خدمات آموزشی ،ورزشی و بهداشتی و زیربنای برخودار شده اند.
فرماندار میناب گفت: نشاط و سلامت جامعه با ورزش سرعت بیشتری پیدا می کندوهمان طور که امروز شاهد رشد علمی جامعه هستیم، در حوزه های دیگر به ویژه ورزش نیز باید استعداد ها شکوفا شود.
وی افزود: توسعه ورزشی باید به محوریت شهرستان میناب به عنوان مرکز شرق هرمزگان باشد زیرا مردم خدمات در حوزه های مختلف در شرق هرمزگان از این شهرستان دریافت می کنند.
احمدی با اشاره به ناهنجاری ها جامعه تاکید کرد: علی رغم داشتن پتانسیل ها و ظرفیت های مختلف در شهرستان میناب نیازمند ترسیم نقشه نجات بخش جامعه و توسعه خدمات زیربنایی در حوزه ورزش در این شهرستان هستیم.
وی افزود: در کنار آموزش و مشاوره ،ورزش نیز می تواند جامعه را از ناهنجاری ها دور کند و نگاه ویژه باید به توسعه ورزش در شهرستان میناب به ویژه ورزش بانوان شود.
او ادامه داد:مااز شما مسئولین ورزشی وزارت،استانداری و اداره کل ورزش وجوانان خواستاریم نگاه ویژه ای به حوزه ورزش بانوان داشته باشید.
او توضیح داد:خانم فرزانه حیدری نمونه ای از ورزشکاران موفق و قهرمان شهرستان است استعدادخود را نشان داده و قطعا در آینده نیز میتواند موفقیت هایی در سطح بین المللی کسب نماید.بانوان شهرستان نیز به روستاها نیز ورود پیدا کرده اند و در تلاش هستیم سمن های اجتماهی را فعال کنیم تا در حوزه های مختلف از جمله بانوان فعالیت کند.
فرماندارشهرستان میناب با بیان این مطلب که ورزشکاران شهرستان میناب در رشته های مختلف ورزشی نه تنها در سطح ملی می درخشند بلکه در سطح بین المللی نیز برای ایران اسلامی افتخار آفرین هستند وتصریح کرد: برای حفظ و توسعه ورزش این شهرستان نیازمند مساعدت و همراهی وزارت ورزش و جوانان هستیم و موضوعی که میتواند به کمک مشکلات این شهرستان بیاید قطعا ورزش است.
مدیرکل ورزش وجوانان نیز اظهار داشت: وزارت ورزش وجوانان و وزیر به بحث توسعه ی ورزش بانوان اهمیت خاصی دارد، بخصوص خانم محمدیان که از زمان حضورشان یک اتفاق بسیار خوبی در عرصه ورزش و جوانان در سطح کشور و حتی در سطح بین المللی و آسیایی و جهانی و المپیک اتفاق افتاده است.
او افزود :نگاه خانم محمدیان به استان هرمزگان نگاه ویژه ای است و توجه خاصی به توسعه ی ورزش بانوان دارند. امیاری افزود: امیدواریم حضورشان دراستان باعث خیر و برکت برای ورزش بانوان باشد.
برحسب وظیفه هم اداره کل برنامه ریزی کرده که برای ورزش بانوان استان برنامه های بسیار خوبی را هم در بحث همگانی و هم در بحث قهرمانی و هم فرهنگی کارهای خوبی انجام دهیم و امیدواریم بتوانیم با تعاملی که با فرمانداران در سطح استان خواهیم داشت این اتفاق بیفتد بخصوص درراس استان که استاندار محترم حامی ورزش هستند.
امیاری خاطرنشان کرد: دکتر همتی استاندار هرمزگان یکی از حامیان اصلی توسعه ی ورزش بانوان است و دردیداری که با وی داشتیم تاکید کردند که حتما بحث ورزش بانوان را جدی بگیریم. او گفت: امیدواریم بتوانیم کار های خوبی را برای ورزش بانوان در سطح استان و شهرستان ها انجام دهیم. همچنین حضور خانم محمدیان را در استان به فال نیک میگیریم و حضورشان در شهرستان میناب هم یعنی توجه خاصی به ورزش این شهرستان دارند.امیدواریم شما هم به عنوان
در پایان کریمی مسئول ورزش بانوان میناب گزارشی از عملکرد ورزش بانوان شهرستان را ارائه کرد.br /> وی افزود: شهرستان میناب در همه زمینه ها سر آمد است وبا امکانات کمی که وجود دارد و با توجه به ظرفیت های موجود در همه زمینه ها بخصوص ورزش موفقیت های بسیاری کسب کرده است. او گفت: به عنوان مثال در سال 96،دو رتبه ورزشی کشوری داشتیم درسال97،نیز6رتبه کشوری داشتیم. همچنین فرزانه حیدری عضو تیم ملی والیبال نشسته کشور نیز در مسابقات پارآسیایی جاکارتا مقام دوم را کسب کرده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/79121/تاکید-معاون-ورزش--بانوان-وزارت-ورزش-و-جوانان-برتدوین-برنامه-های-توسعه-ای-و-توجه-به-زیرساختهای-ورزشی
بستن   چاپ