آریا جوان
بیست و پنجمین جلسه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور برگزار شد؛
احمدی : جامعه ورزش در 13 آبان حماسه بزرگی خلق خواهد کرد/ در هفته تربیت بدنی 5 هزار برنامه برگزار شد
شنبه 12 آبان 1397 - 13:15:37
آریا جوان - سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت : در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، جامعه ورزش کشور همراه با آحاد مردم ایران اسلامی حماسه ای باشکوه در راستای استمرار در تحقق شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی. خلق خواهند کرد.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، سید عبدالحمید احمدی در بیست و پنجمین جلسه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور که صبح امروز برگزار شد با اشاره به 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار داشت: 13 آبان امسال با توجه به کارشکنی ها و دشمنی ها ی آشکار آم یکانسبت به ایران اسلامی ، رنگ ‌ بوی خاصی دارد و مردم قطعا با حضور باشکوه خود بار دیگر پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنند.
دکتر احمدی گفت : در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، جامعه ورزش کشور همراه با آحاد مردم ایران اسلامی حماسه ای باشکوه در راستای استمرار در تحقق شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی. خلق خواهند کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش حضور موفق کاروان ورزشی خودباوری و امید در بازی های پاراآسیایی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ورزش کاران جانباز و معلول ایران برای اولین بار با درخششی که داشتند به جایگاه سوم دست یافتند که جای تقدیر و تشکر از تلاشگران کمیته ملی پارالمپیک دارد و امیدوارم موفقیت ها استمرار یابد.
احمدی حضور کاروان ورزشی ایران را در بازی های پاراآسیایی 2028 حضوری همراه با معنویت و فرهنگ بود.
وی تاکیدات رهبر معظم انقلاب را در دیدار با ورزش کاران مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: موفقیت های ورزش ایران برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزشمند است و باید ورزش کاران را در عین آنکه برای موفقیت آماده می کنین ،آنها را متوجه تاثیر حضور آنها در میادین مختلف کرد که خوشبختانه در بازی های آسیایی و پاراآسیایی اتفاقات خوب فنی و فرهنگی رخ داد..
دکتراحمدی در ادامه موفقیت ایران در بازی های المپیک جوانان را هم مورد توجه قرار داد و رسیدن به رتبه هفتم و صعود هفده پله ای نسبت به دور قبل این بازی ها را نشاندهنده استعداد و ظرفیت جوانان ورزش ایران است .
وی با بیان اینکه در هفته تربیت بدنی 5000 برنامه ورزشی در سراسر کشور برگزار شده است توضیح داد: با مشارکت همه دستگاه های ورزشی برنامه های مختلفی در سراسر کشور برگزار شد و موجبات شور و نشاط و تحرک خاصی در جامعه شد.
احمدی ابراز امیدواری کرد که با تداوم این روند، مشارکت بیشتر مردم در عرصه ورزش بوجود آید.
در این جلسه دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک گزارشی از نتایج کاروان ورزشی ایران در بازی های پاراآسیایی 2018 ارائه داد.
بررسی و تصویب برنامه ارتقای وضعیت فرهنگی هواداران و تماشاچیان فوتبال ، بررسی و تصویب دستورالعمل تشکیل و فعالیت مجمع مسئولان فرهنگی فدراسیون ها ، بررسی و تصویب شاخص های ارزیابی عملکرد فرهنگی فدراسیون ها و گزارش تجلیلی در مورد وضعیت فعالیت بدنی ایران یان با تاکید بر ورزش همگانی از دیگر موارد مطروح در این جلسه بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/79127/احمدی----جامعه--ورزش--در-13-آبان-حماسه-بزرگی-خلق-خواهد-کرد--در-هفته-تربیت-بدنی-5-هزار-برنامه-برگزار-شد
بستن   چاپ