آریا جوان
فروش گوشی های سامسونگ به مصرف کننده نهایی با قیمت مصوب
شنبه 12 آبان 1397 - 17:04:20
آریا جوان - بولدموبایل با ارائه‌ی محصولات برندهای BLU و Samsung و Honor بر آن است تا نیازهای افراد را با سلایق مختلف در هر سن و موقعیتی فراهم سازد. بولدموبایل تلاش می‌کند با ارائه‌ی محصولات و خدمات عالی، تجربه‌ای مطمئن از خرید اینترنتی را برای مشتریان خود بوجود آورد.

شرکت انفورماتیک گستر با 25 سال سابقه در صنعت IT، گوشی‌های هوشمند و با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، نمایندگی فروش محصولات بلو، سامسونگ و آنر و همچنین خدمات پس از فروش محصولات بلو را بر عهده دارد. این شرکت با تکیه بر تجربیات گرانقدر در زمینه توزیع و فروش کالا در تمامی نقاط کشور و ارائه خدمات پس از فروش گسترده، نیاز تمامی مصرف‌کنندگان تلفن همراه را با محصولات متنوع و به روز در همه زمینه‌ها تأمین می کند. از آنجا که اهداف شرکت‌هایی همچون بلو ، سامسونگ و آنر ارائه جدیدترین تلفن‌های همراه با طراحی‌های زیبا و قیمت‌های مناسب است، انفورماتیک گستر نیز با پیروی از خط مشی این شرکت‌های بزرگ تلاش خواهد نمود محصولات خود را با بهترین قیمت به دست مصرف‌کنندگان خود برساند. با توصیفات ذکر شده هفت اصل تخصص، تعلق، تداوم، تحول، تکامل و تعهد و توکل سر در ورودی شرکت انفورماتیک گستر به چشم می خورد. شرکت انفورماتیک گستر با توکل به خدا و تعهد نسبت به کسب و کار و با تکیه بر تخصص نیروهای خود و تعلقی که نسبت به برندهای خود دارد، در جهت تکامل نگرش‌ها و تداوم موفقیت‌های خویش هر گاه نیاز به تحول احساس کرده با آغوش باز از آن استقبال کرده است.
سامسونگ، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌ است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. سامسونگ 20 درصد از تولید ناخالص داخلی کره جنویی را به خود اختصاص داده است. دفتر مرکزی سامسونگ، در سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. در سپتامبر 2015 نیز، دفتر شبیه به مکعب روبیک سامسونگ در دره سیلیکون ساخته شد. این دفتر 300 میلیون دلاری سامسونگ به قدرت این کمپانی در دره سیلیکون افزوده‌ است. این دفتر با عظمت که 1.1 میلیون فوت مربع (حدوداً 102 هزار متر مربع) مساحت دارد در سن خوزه، کالیفرنیا قرار گرفته و بنا دارد تا بیش از 2٫000 کارمند را در خود جای دهد. این سازه عظیم، خانه‌ای برای تیم تحقیق و توسعه (R&D) سامسونگ و همچنین واحد فروش و بازاریابی محلی آن خواهد شد. شمار کارکنان این گروه در سال 2014 نزدیک به 489٫000 نفر اعلام شد. چشم‌انداز ترسیم شده برای آینده شرکت عبارت است از: تبدیل شدن به رهبر بازار دیجیتال جهان. شعار سامسونگ برای تحقق این چشم‌انداز، «شرکت دیجیتال» بودن است.
فروش گوشی های سامسونگ به مصرف کننده نهایی با قیمت مصوب
در این راستا شرکت انفورماتیک گستر جهت تکریم مشتریان و اطمینان از رسیدن گوشی‌های موبایل به دست مصرف کنندگان نهایی با همکاری فروشگاه اینترنتی بولدموبایل اقدام به عرضه گوشی‌های سامسونگ نموده است. در این طرح هر مشتری می تواند با وارد کردن مشخصات کارت ملی خود و یک کارت بانکی عضو شتاب بنام شخص دارنده کارت ملی، تنها یک گوشی موبایل خریداری کند. کارشناسان فروش پس از دریافت کارت ملی و مطابقت با مشخصات خریدار اقدام به صدور فاکتور می نمایند. شایان ذکر است عدم رعایت موارد فوق و واریز وجه به منزله نهایی شدن سفارش نبوده و در صورت احراز وجود مغایرت، سفارش لغو و وجه واریزی عودت خواهد شد. لینک خرید گوشی های سامسونگ از فروشگاه اینترنتی بولدموبایل: https://boldmobile.ir/product-category/samsung

http://www.javanannews.ir/fa/News/79168/فروش-گوشی-های-سامسونگ-به-مصرف-کننده-نهایی-با-قیمت-مصوب
بستن   چاپ