آریا جوان
فولکس واگن گلف با تیونینگ APR معرفی شد
شنبه 12 آبان 1397 - 17:04:26
آریا جوان - شرکت تیونینگ APR از نسخه جدید هاچ‌بک فولکس‌واگن گلف R با نام RLMS در نمایشگاه سما 2018 رونمایی کرد که 536 اسب بخار قدرت دارد.

APR به‌عنوان متخصص تیونینگ خودروهای گروه فولکس‌واگن شناخته می‌شود که امسال با مدل جدیدی از هاچ‌بک گلف آر (Golf R) در نمایشگاه تیونینگ و افترمارکت سما (SEMA) شرکت کرده است. این نسخه جدید از فولکس‌واگن گلف ، که RLMS نامیده می‌شود، با قدرت 536 اسب بخار برای پیست آماده شده است.
هنوز هم از پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر در سیستم محرکه فولکس‌واگن گلف RLMS استفاده می‌شود، اما مزیت اصلی تیونینگ محصول جدید به‌دلیل کیت توربوشارژر 3+ APR و رینگ‌های دوقسمتی این شرکت همراه با تایر Toyo است. ارتقای پیشرانه در بیرون با کیت کامل بدنه که در تصاویر رسمی این شرکت دیده می‌شود، تکمیل خواهد شد.
مقاله‌های مرتبط:
فولکس واگن گلف 355 اسب بخار با تیونینگ اوتینگر معرفی شد فولکس واگن گلف GTI TCR رونمایی شد
APR فضای داخلی هاچ‌بک فولکس‌واگن گلف RLMS را با صندلی مسابقه‌ای سفارشی و کمربندهای ایمنی OMP برای حضور در پیست آماده کرده است؛ برای ایمنی بیش‌تر، قفس غلت‌گیر سفارشی و کپسول آتش‌نشانی وجود دارد. APR جزئیات بیش‌تری در مورد فولکس‌واگن گلف RLMS در نمایشگاه سما ارائه نمی‌دهد، اما موارد گفته شده نشان می‌دهد که خودروی جالبی برای سواری خواهد بود. نسل فعلی هاچ‌بک فولکس‌واگن گلف به زمان بازنشستگی خود نزدیک می‌شود، اما خودروساز آلمانی با ارائه مدل 2019 گلف در ایالات متحده آمریکا با 45 رنگ مختلف (40 رنگ آن آپشن با قیمت حدود 2500 دلار هستند) به حضور هاچ‌بک محبوب خود ادامه می‌دهد. در میان این رنگ‌ها می‌توان به زرد گینستر نسخه GTI درایور در سال 1997 و قرمز مریخی نسل اول فولکس‌واگن GTI اشاره کرد.
شایعات نشان می‌دهد که نسل بعدی هاچ‌بک فولکس‌واگن گلف R در حال توسعه است. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که هنوز هم از پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر، در ترکیب با سیستم هیبریدی خفیف 400 اسب بخار استفاده می‌شود. نسل جدید فولکس‌واگن گلف از جعبه‌دنده دوکلاچه هفت سرعته و سیستم تمام محرک برای افزایش کشش چرخ‌ها بهره می‌برد. همچنین قرار است که فولکس‌واگن از عناصری مانند قطعات فیبر کربن در طراحی بدنه، سپر جلوی تهاجمی با ورودی‌های بزرگ‌تر هوا و خروجی‌های چهارگانه اگزوز در این مدل استفاده کند. Volkswagen Golf R RLMS / هاچ‌بک فولکس‌واگن گلف R RLMS</h4>">
Volkswagen Golf R RLMS / هاچ‌بک فولکس‌واگن گلف R RLMS</h4>">
Volkswagen Golf R RLMS / هاچ‌بک فولکس‌واگن گلف R RLMS</h4>">
Volkswagen Golf R RLMS / هاچ‌بک فولکس‌واگن گلف R RLMS</h4>">


http://www.javanannews.ir/fa/News/79172/فولکس-واگن-گلف-با-تیونینگ-APR-معرفی-شد
بستن   چاپ