آریا جوان
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان :خدمات سامانه اعتبارنامه سمن های جوانان در بستر تلفن همراه میسر شد
دوشنبه 14 آبان 1397 - 14:13:59
آریا جوان - ژاله فرامرزیان از راه اندازی دو خدمت الکترونیکی جدید وزارت ورزش و جوانان در بستر تلفن همراه خبر داد. این خدمات با شماره گیری کد *4*1035# (کد اختصاصی خدمات وزارت ورزش و جوانان ) در دسترس مردم قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اعلام این خبر افزود: به منظور سهولت دسترسی مردم به خدمات این وزارتخانه و همسویی با اهداف دولت الکترونیک، توسعه خدمات دولت همراه در دستور کار این وزارت خانه قرار دارد و اکنون متقاضیان تاسیس سازمان های مردم نهاد جوانان که پیش از این درخواست خود را در سامانه الکترونیکی saman.msy.gov.ir ثبت نموده اند، می توانند با شماره گیری کد *4*1035# وارد بخش اعتبارنامه سمن های جوانان شوند.
ژاله فرامرزیان در پاسخ به شیوه ارائه خدمات جدید توضیح داد: پس از شماره گیری کد مذکور که شماره اختصاصی خدمات وزارت ورزش و جوانان در بستر تلفن همراه است ، متقاضیان دریافت اعتبارنامه با وارد کردن کد پیگیری می توانند از آخرین وضعیت درخواست خود و زمان آن مطلع شده و در صورت نیاز به دریافت جزئیات بیشتر پرونده خود به سایت مربوطه مراجعه کنند. همچنین امکان استعلام شماره مجوز اعتبارنامه های از پیش صادر شده برای عموم مردم در این سامانه فراهم گشته است.
وی توضیح داد که از اردیبهشت ماه سال جاری امکان استعلام وضعیت ثبت ورزش کاران، مربیان و داوران ورزش ی در پایگاه سرمایه انسانی ورزش کشور (سامانه مبین) نیز توسط وزارت ورزش و جوانان در این بستر فراهم آمده است که با شماره گیری کد ذکر شده قابل مشاهده است .

http://www.javanannews.ir/fa/News/79355/معاون-توسعه-مدیریت-و-منابع-وزارت--ورزش--و--جوانان--خدمات-سامانه-اعتبارنامه-سمن-های--جوانان--در-بستر-تلفن-همراه-میسر-شد
بستن   چاپ