آریا جوان
پاکشوما سنتر عرضه کننده‌ی لوازم خانگی و آشپزخانه پاکشوما
دوشنبه 14 آبان 1397 - 14:17:24
آریا جوان - فروشگاه پاکشوما سنتر محصولات برند ایرانی پاکشوما را به منظور تسهیل فرآیند خرید به صورت اینترنتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

حمایت از تولید ملی در جوامع مختلف به عنوان یک اصل برای پیشرفت اقتصادی کشور مطرح است؛ بازار لوازم خانگی ایران با برندهای شناخته‌‌‌ی شده‌‌اش در دهه‌های گذشته مورد توجه اقشار مختلف جامعه و برخی بازارهای همسایه بود اما این محصولات رفته رفته جای خود را به نمونه‌های خارجی دادند و دوران افول برخی از آن‌ها فرا رسید. شرکت پاکشوما از سال 1354 فعالیت خود را با تولید ماشین لباس‌شویی نیمه‌ خودکار آغاز کرد و امروزه محصولات متنوعی از ماشین‌ ظرف‌شویی گرفته تا ماکرویو در سبد محصولات این برند ایرانی قرار گرفته‌اند. با توجه به افزایش قیمت ارز در ماه‌های اخیر و کاهش عرضه‌ی محصولات خارجی در بازار کشور به دلیل این شرایط، نیاز به برندهای ایرانی برای حضور جدی‌تر در بازار لوازم خانگی با هدف ارائه‌ی محصول باکیفیت و ارزان‌تر از نمونه‌های خارجی به شدت احساس می‌شود. تولد این برند در سال 54 بود و با تغییر مدیریت این مجموعه‌، در سال 1376 همکاری‌ پاکشوما با برندهای آسیایی و اروپایی برای ارتقای دانش فنی و وارد کردن تکنولوژی افزایش یافت. بسیاری از مردم با ماشین‌های لباس‌شویی پاکشوما آشنا هستند اما این مجموعه در حال حاضر محصولات دیگری را نیز در مدل‌های متنوع ارائه می‌کند: ماشین‌ لباس‌شویی ماشین ظرف‌شویی جاروبرقی یخچال کولر گازی کولر آبی پنکه پاکشوما و همکاری‌های جدید آن با شرکای خارجی به تولید محصولات با کیفیت و ارائه‌ی خدمات پس از فروش گسترده آن منجر شده است. گروه پاکشوما با بیش از 600 مرکز نمایندگی خدمات پس از فروش، 400 نماینده فروش یکی از بزرگ‌ترین برندهای ایرانی از این حیث محسوب می‌شود. شایان ذکر است که بیش از 1000 نیروی کار در کارخانه‌های این شرکت مشغول به کار هستند. محبوب‌ترین برند ایرانی ماشین لباس‌شویی و ظرف‌شویی در سال‌های گذشته و رعایت‌ استانداردهای مختلف ملی و بین‌المللی همگی از افتخارات پاکشوما محسوب می‌شوند. افتتاح فروشگاه اینترنتی پاکشوما سنتر در سال 1394 راه را برای خرید راحت‌تر محصولات این گروه هموارتر کرده است.
فروشگاه اینترنتی پاکشوما سنتر فعالیت خود را از نیمه‌ی اسفند 1394 آغاز کرد و در حال حاضر علاوه بر برندهای ایرانی تولیدی گروه پاکشوما مانند کروپ، کرال، جنرال آدمیرال و جی ادمیرال و برندهای خارجی همکار مانند مدیدا، کندی و زیرووات را به خریداران عزیز ارائه می‌کند. پاکشوما سنتر در کنار ارائه‌ی انواع محصولات با نرخ مصوب توسط شده توسط این شرکت، تخفیف‌های متنوعی را نیز برای کاربران در نظر می‌گیرد؛ پس اگر به دنبال خرید اقلام زیر هستید، تخفیف‌‌ها و پیشنهادات ویژه‌ی پاکشوما سنتر بهترین فرصت برای شما است: ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی جاروبرقی کولر گازی و آبی انواع اجاق‌گاز سرخ‌کن، مایکروفر و دیگر وسایل پخت یخچال و فریزر هود حمل تمام محصولات خریداری شده از این فروشگاه تا درب خانه در مراکز استان رایگان بوده و نصب آن نیز توسط نمایندگان پاکشوما به صورت کاملا رایگان و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد. ارسال رایگان محصول به تمام کشور با توجه به ابعاد بزرگ و هزینه‌بر بودن آن،‌ خرید وسایل خانگی از این فروشگاه را به صرفه‌تر از خرده‌فروشی‌ها کرده است؛ لازم به ذکر است که تحویل رایگان به سراسر کشور تنها به خرید از فروشگاه اینترنتی پاکشوما سنتر تعلق می‌گیرد و حمل محصول خریداری شده از فروشگاه‌‌ها و نمایندگی‌های فیزیکی پاکشوما با پرداخت هزینه انجام می‌گیرد. تمام کالاهای خریداری شده از فروشگاه 7 روز ضمانت بازگشت کالا داشته و مشتری در صورت معیوب بودن آن قادر به دریافت وجه پرداخت شده خواهد بود؛ در صورت انصراف مشتری از خرید نیز امکان عودت آن با حفظ شرایط اولیه وجود دارد. شایان ذکر است که لباس‌شویی‌های خودکار گروه پاکشوما 24 و سایر محصولات نیز 18 ماه تحت گارانتی قرار می‌گیرند. در پایان خاطر نشان می‌کنیم شما می‌توانید سوال خود در مورد هر یک از محصولات و شرایط فروش‌ آن‌ها از طریق پیام با اپراتور در میان گذاشته تا در اولین فرصت به آن پاسخ داده شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/79371/پاکشوما-سنتر-عرضه-کننده‌ی-لوازم-خانگی-و-آشپزخانه-پاکشوما
بستن   چاپ