آریا جوان
دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد:
فریاد استکبار ستیزی جوانان و ورزش کاران در یوم الله سیزده آبان
دوشنبه 14 آبان 1397 - 17:37:59
آریا جوان - جوانان و ورزش کاران با فریاد مرگ بر آمریکا، بار دیگر نشان داد که پایبند شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بوده و پرچمدار فرهنگ استکبار ستیزی در میان آحاد ملت است.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ، ملت ایران در سیزدهم آبان شاهد حضور گسترده جامعه ورزش و جوانان غیور کشور بود که همپای آحاد مختلف مردم در این روز فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.
بر همین اساس علی رغم تمام تلاشهای دشمن، تهدیدها و تحریم های یک جانبه و ظالمانه استکبار جهانی، با هماهنگی های انجام شده در 31اداره کل ورزش و جوانان استانها و همچنین 52 فدراسیون ورزش ی، روز سیزده آبان، از جمله عرصه هایی بود که جوانان و ورزش کاران با فریاد مرگ بر آمریکا، بار دیگر نشان داد که پایبند شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بوده و پرچمدار فرهنگ استکبار ستیزی در میان آحاد ملت است.
طبق اعلام این دفتر در روزهای باقی مانده از سال 97 که مصادف با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می باشد، طبق برنامه ریزیهای انجام شده از طریق کارگروه ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلمی، شاهد نقش آفرینی گسترده تر و پرشور تر جوانان و جامعه ورزش کشور در لحظات حساس و غرور آفرین ملی خواهیم بود تا ندای حق خواهی ملت ایران بلندتر از گذشته به گوش جهانیان برسد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/79393/فریاد-استکبار-ستیزی--جوانان--و--ورزش-کاران-در-یوم-الله-سیزده-آبان
بستن   چاپ