آریا جوان
حضور مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در راهپیمایی 13 آبان
دوشنبه 14 آبان 1397 - 17:38:08
آریا جوان - مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در راهپیمایی 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار» حضور یافتند .

راهپیمایی روز 13 آبان در مسیرهای چهارگانه شهر یزد آغاز و راهپیمایان از مسیرهای «میدان شهید بهشتی- خیابان قیام – میدان امیرچخماق»، «میدان بعثت-خیابان قیام- میدان امیرچخماق»، «مسجد روضه محمدیه- خیابان امام خمینی(ره)- میدان امیرچخماق» و «چهارراه سلمان-خیابان سلمان- میدان امیرچخماق» برای حضور در این اجتماع بزرگ حرکت کردند.
براین اساس مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه چند تن از کارکنان این اداره کل در راهپیمایی روز 13 آبان حضور یافته و همراه دیگر اقشار جامعه بار دیگر پیام ایستادگی و مقاومت ملت ایران در عرصه مبارزه با استکبار را به گوش جهانیان رساندند.
راهپیمایان در آستانه چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی، با شور خاصی در این برنامه حضور یافته، اقتدار ملی و بصیرت دینی ملت شریف کشورمان را به نمایش گذاشتند.
مردم ولایت‌مدار یزد در این اجتماع بزرگ سراسری با سردادن شعار همیشگی «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، حمایت خود از مظلومان جهان و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را به گوش آزادیخواهان جهان می‌رسانند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/79395/حضور-مدیرکل-و-جمعی-از-کارکنان-اداره-کل-ورزش-و-جوانان-استان-یزد-در-راهپیمایی-13-آبان
بستن   چاپ