آریا جوان
اپل، افزایش تولید آیفون XR را لغو کرد
دوشنبه 14 آبان 1397 - 17:42:06
آریا جوان - اپل، یک ماه پس از عرضه آیفون XR، تولید آن را کاهش داد که این می‌تواند نشان‌دهنده تقاضای ضعیف برای این محصول باشد.

طبق گزارش رویترز به نقل از نیکی، اپل از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند خود، فاکسکان و پگاترون ، درخواست کرده است تا برنامه‌ی افزایش خط تولید آیفون XR را که در ماه اکتبر عرضه شده، متوقف کنند. اپل همچنین از تولیدکننده‌ی کوچکتر محصولاتش وسترون ، درخواست کرده بود که برای تسریع در انجام سفارشات در حالت آماده‌باش باشد؛ اما این شرکت در این فصل هیچ درخواست تولیدی برای آیفون XR دریافت نکرده است. مقاله‌های مرتبط:
اپل گزارش مالی فصل چهارم 2018 را منتشر کرد؛ افزایش 20 درصدی درآمد
در سوی دیگر فاکسکان، برای اولین بار 60 خط تولید برای آیفون XR آماده کرده بود، اما اکنون فقط از حدود 45 خط تولید استفاده می‌کند، چون مشتری اصلی یعنی اپل اعلام کرده که در حال حاضر نیازی به تولید این میزان آیفون XR ندارد. در مراسم معرفی آیفون‌ها در ماه سپتامبر، اپل از آِیفون XR با قیمت پایین و بدنه‌ی آلومینیومی ، در کنار دو آیفون XS و XS مکس رونمایی کرد. پنج سال پیش، اپل میزان سفارش برای آیفون 5c پلاستیکی را بعد از حدود یک ماه بعد از عرضه کاهش داد، که این امر موجب گمانه‌زنی‌ها در مورد تقاضای ضعیف برای این محصول شد. کوپرتینویی‌ها هفته گذشته هشدار دادند که فروش در فصل مهم تعطیلات احتمالا انتظارات وال استریت را بر‌آورده نخواهد کرد. Apple به درخواست رویترز برای نظر در این رابطه پاسخ نداد. فاکسکان و پگاترون هم اعلام کردند که در‌مورد مشتری یا محصول خاص توضیح نمی‌دهند.

برای مطالعه‌ی تمام مطالب مرتبط با گوشی‌های جدید اپل شامل مشخصات فنی، قیمت، تصاویر و ویدیوی نگاه نزدیک،
به صفحه‌‌های آیفون XS ، آیفون XS Max و آیفون XR مراجعه کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/79410/اپل،-افزایش-تولید-آیفون-XR-را-لغو-کرد
بستن   چاپ