آریا جوان
کرمانی مقدم: هیچ چیز تمام نشده، پرسپولیس باهوش بازی کند پیروز می شود
سه شنبه 15 آبان 1397 - 18:22:41
آریا جوان - بازیکن اسبق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ چیز تمام نشده و بازی در آزادی قهرمان آسیا را مشخص می کند. نباید احساسی بازی کنیم و ابتدا باید حواسمان باشد که گل نخوریم و در ادامه باهوش بازی کنیم تا به گل برسیم.

مرتضی کرمانی مقدم، بازیکن اسبق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازی برگشت نماینده کشورمان در مقابل تیم کاشیما آنتلرز ژاپن گفت: متاسفانه در بازی رفت پرواز طولانی، تغییر ساعت خواب بچه ها، مسافت زیاد هتل تا محل تمرین و مسابقه به کیفیت تیم لطمه زد، ضمن این که اشتباهاتی را هم در بازی داشتیم و همه این ها باعث شد پرسپولیس نتیجه را واگذار کند.
کرمانی مقدم ادامه داد: نباید به بچه های پرسپولیس خورده گرفت، همه ما و مردم می دانیم که پرسپولیس با چه مشکلاتی روبرو بود و تیم با حداقل بازیکنان و امکانات کارهای بزرگی انجام داد و تیم های سرمایه دار عربی را با وجود بازیکنان مطرح اروپایی و برزیلی شکست داد و به فینال رسید.
وی با بیان این که هیچ چیز تمام نشده و بازی در آزادی قهرمان را مشخص می کند، تاکید کرد: مطمئنم که بچه های پرسپولیس در بازی برگشت هر چه که دارند را رو می کنند و با تمام غیرت و توان خود بازی می کنند و هواداران خوب پرسپولیس هم مثل همیشه تیم را حمایت خواهند کرد تا با یک روحیه بالا و سیستم خوب بتوانیم کاشیما را در تهران ببریم و قهرمان آسیا شویم.
کرمانی مقدم در پایان گفت: در مقابل این تیم ژاپنی نباید احساسی بازی کنیم و ابتدا باید حواسمان باشد که گل نخوریم و در ادامه باهوش بازی کنیم تا به گل برسیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/79505/کرمانی-مقدم--هیچ-چیز-تمام-نشده،-پرسپولیس-باهوش-بازی-کند-پیروز-می-شود
بستن   چاپ