آریا جوان
بر اساس گزارش‌ها سامسونگ تلفن‌ همراه انعطاف‌‌ پذیر خود را فردا نمایش می‌دهد
چهارشنبه 16 آبان 1397 - 01:53:27
آریا جوان - سال‌ها است که سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی انعطاف‌پذیر است. به نظر می‌رسد پس از مدت‌ها به پایان شایعه‌ها و واقعیت این دستگاه نزدیک می‌شویم.

پس از مدت‌ها انتظار یک مقام سامسونگ تأیید کرد که قرار است این هفته در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ تلفن‌همراه انعطاف‌پذیر آن شرکت به نمایش گذاشته شود. هدف از این نمایش معرفی این دستگاه به توسعه‌دهندگان و دریافت بازخوردهای اولیه است. بر اساس اعلام این مقام، ساخت این گوشی یک رویکرد متفاوت از طرف سامسونگ است؛ اما سامسونگ به چشم یک پرچمدار به این گوشی نگاه ‌می‌کند. چرا که از نظر طراحی و تجربه کاربری یک مفهوم کاملاً جدید است. برای اینکه توسعه‌دهندگان بیشترین استفاده و تجربه را از این گوشی و صفحه‌نمایش آن داشته باشند، باید برنامه‌های خود را دوباره طراحی کنند. بعید به نظر می رسد که این یک دستگاه قابل‌عرضه به مصرف‌کننده یا کاربر باشد. اما انتظار می‌رود که رابط‌کاربری و تصاویر رسمی و دقیق گوشی در این رویداد نمایش داده شود. هر چند که با توجه قیمت 2000 دلاری این دستگاه ممکن است برای خرید آن قانع نشوید. اما اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ باید به اندازه‌ای باشند که توسعه‌دهندگان برای توسعه برنامه‌های خود برای این دستگاه قانع شوند.
سهم بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در سه ماهه‌ی آخر سال گذشته (در مقایسه با سال قبل) در حدود 13 درصد کاهش یافته است. شاید دلیل آن افت خط تولید دستگاه‌های پایین‌رده هواوی و شیائومی باشد. آخرین گزارش از درآمد سامسونگ حاکی از آن است که کره‌ای ها امیدوارند صفحه‌نمایش‌های قابل‌انعطاف باعث تقویت آن‌ها در مقابل رقبا باشد. چرا که قطعاً زمان برای سامسونگ مناسب است تا یک طراحی متمایز را ارائه دهد. هنوز به طور دقیق مشخص نیست که «طراحی و تجربه‌ی کاربری» گوشی انعطاف‌پذیر دقیقاً چگونه خواهد بود، اما به صورت خلاصه دستگاه دارای صفحه‌نمایشی به اندازه تبلت است که می‌تواند به اندازه‌ی جیب شما انعطاف پیدا کند و علاوه بر این صفحه‌نمایش دومی در قسمت بیرونی گوشی برای استفاده به عنوان یک تلفن‌همراه تعبیه شده است. از دیگر موارد مبهم این است که دستگاه تنها در جهت‌ عمودی قابل استفاده است یا خیر. پیش‌نمایش مفهومی اولیه نشان می‌دهد که ما با یک گوشی دو صفحه‌ای با صفحه‌نمایشی بزرگ روبه‌رو هستیم که می‌توانیم آن را به سمت داخل خم کنیم تا کوچکتر شود. کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ در تاریخ 16 آبان (7 نوامبر) با سخنرانی مدیر عامل سامسونگ DJ Koh آغاز خواهد شد. این کنفرانس به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/79534/بر-اساس-گزارش‌ها-سامسونگ-تلفن‌-همراه-انعطاف‌‌-پذیر-خود-را-فردا-نمایش-می‌دهد
بستن   چاپ