آریا جوان
دیدار وزیر ورزش و جوانان با رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا
دکتر سلطانی فر : ارتباط ما با کنفدراسیون آسیا و شیخ سلمان برادرانه است / نبض فوتبال آسیا در ایران می تپد ، از شما انتظار دارم مسایل سیاسی را از ورزش جدا کنید و حق تیم های ایران ی که میزبان تیم های عربستانی باشند
شنبه 19 آبان 1397 - 11:04:55
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با بیان اینکه نبض فوتبال آسیا در ایران می تپد، اظهار داشت : از همکاری های شما برای رشد و توسعه فوتبال آسیا ،خصوصا تلاش های اثر گذار تان برای استاندارد سازی باشگاهها در فوتبال آسیا تشکر می کنم .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر سلطانی فر گفت : برای آماده سازی بازی در استادیوم آزادی بهترین و بیشترین تلاش را داشتیم و خوشبختانه امروز در یک وضعیت مناسب برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا هستیم.
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر تداوم حمایت های شیخ سلمان از باشگاههای ایران افزود : حق تیم های ایران ی است که در ایران میزبان تیم های عربستانی باشند و از کنفدراسیون فوتبال آسیا و شما انتظار داریم که ورزش از مسایل سیاسی جدا باشد .
او ادامه داد : ما ورزش و بخصوص فوتبال را پیوند دهنده ملتها می دانیم و معتقدیم پیام آور صلح و دوستی ملتهاست.
دکتر سلطانی فر با اشاره به ثبات مدیریت در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت : ما از برنامه ها و قدم های موثر شما حمایت کرده و این موضوع را جدی دنبال می کنیم.
وی گفت : فوتبال ایران علاوه بر حضور موفق در جام جهانی در تمام رده ها بسیار موفق بوده است و خوشحالم که مورد توجه و حمایت کنفدراسیون فوتبال اسیاست.
وزیر ورزش و جوانان شیخ سلمان را یک مدیر فعال و موفق دانست و گفت : احساسات متقابل برادرانه بین ما بر قرار است و انشاالله در آینده ای نزدیک دیدارهای ما ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد : ظرفیت های فوتبال ایران در کنار کنفدراسیون فوتبال آسیا موجب موفقیت بیشتر فوتبال آسیا خواهد شد.
دکتر سلطانی فر گفت : از رهبر معظم انقلاب تا دکتر روحانی ریاست جمهور و ریاست مجلس و نمایندگان مردم در مجلس و اعضای دولت و طرفداران پر شمار فوتبال ایران همه حامی فوتبال هستند و نسبت به مسایل آن توجه زیاد دارند.
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با بیان اینکه نبض فوتبال آسیا در ایران می تپد، اظهار داشت : از همکاری های شما برای رشد و توسعه فوتبال آسیا ،خصوصا تلاش های اثر گذار شما برای استاندارد سازی باشگاهها در فوتبال آسیا تشکر می کنم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/79736/دکتر-سلطانی-فر---ارتباط-ما-با-کنفدراسیون-آسیا-و-شیخ-سلمان-برادرانه-است---نبض--فوتبال--آسیا-در--ایران--می-تپد-،-از-شما-انتظار-دارم-مسایل-سیاسی-را-از--ورزش--جدا-کنید-و-حق-تیم-های--ایران-ی-که-میزبان-تیم-های-عربستانی-باشند
بستن   چاپ