آریا جوان
مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری خبر داد:
آغاز بهره برداری از سامانه الکترونیکی برگزاری رویداد
شنبه 19 آبان 1397 - 18:52:02
آریا جوان - مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری از تولید سیستم نرم افزاری برگزاری رویداد با هدف الکترونیکی کردن فرآیند برگزاری رویداد های کشوری و ملی که مسئولیت نظارت و حسن اجرای آن با وزارت ورزش و جوانان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، سید امیرحسین مطلبی رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری در خصوص قابلیت ها و امکانات سیستم نرم افزاری برگزاری رویداد تشریح کرد: این سیستم قابلیت تعریف انواع رویداد های مرتبط اعم از مسابقه ورزشی ، همایش، سمینار، دوره آموزشی و... را دارد و با رویکرد تامین اطلاعات مورد نیاز مدیران ستادی و تسهیل و تسریع در فرآیند برگزاری و تولید گزارشات تهیه شده است.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر مراحل برگزاری رویداد المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور شامل امکان تعریف ضوابط اختصاصی رویداد ، ثبت نفرات کادر اجرایی استانها، فدراسیونها و ستاد، ثبت نام شرکت کنندگان رویداد ، صدور آی دی کارت و نهایتاً ثبت نتایج نهایی رویداد مشتمل بر نتایج انفرادی و تیمی در سیستم پیاده سازی شده است که به منظور سهولت کاربران مستندات آموزشی ثبت نام کنندگان در این مرکز تهیه و در اختیار دفتر استعدادیابی وزارت قرار داده شده است.
مطلبی با تاکید بر مزایای راه اندازی سیستم از قبیل اتصال آن به پایگاه اطلاعات سرمایه انسانی ورزش کشور و اطمینان از صحت و احراز هویت شرکت کنندگان اشاره کرد: با ثبت نام شرکت کنندگان رویداد استعدادیابی اعم از ورزش کاران، مربیان و داوران ورزشی اطلاعات فردی و سوابق ورزشی آنان نیز در پایگاه سرمایه انسانی ورزش کشور بصورت خودکار تکمیل و به روز می گردد و افرادی که پیش از این اقدام به ثبت اطلاعات ورزشی خود در پایگاه وزارت ورزش و جوانان (سامانه مبین) نموده اند با سرعت بیشتری مراتب ثبت نام خود را در رویداد مذکور پشت سر خواهند گذاشت.
شایان ذکر است رویداد المپیاد استعدادهای برتر ورزشی با همکاری فدراسیونهای ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از تاریخ 30 آبان الی 9 آذر برگزار خواهد گردید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/79784/آغاز-بهره-برداری-از-سامانه-الکترونیکی-برگزاری--رویداد
بستن   چاپ