آریا جوان
در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان
دکتر سلطانی فر:سیاست ما حضور تاثیر گذار در عرصه های بین المللی است
يکشنبه 20 آبان 1397 - 22:11:18
آریا جوان - وزیر ورزش و حوانان صبح امروز در هفتاد و یکمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که صبح امروز در این وزارتخانه برگزار شد گفت: هدف و سیاست دولت،حضور تاثیر گذار ، مشارکت گسترده و کسب کرسی های بیشتر در محافل بین المللی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در هفتاد و یکمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان ، استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد دکتر سلطانی فر ضمن تبریک ایام ربیع ، حضور نمایندگان استان ها در این جلسات را خوب توصیف کرد که زمینه بررسی دقیق تر مشکلات استانها می شود.
وی گفت:استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل هر دو بسیار فعال و از نیروهای جوان هستند که با جدیت مسائل توسعه استان در بخش های مختلف عمرانی، اجرایی و اقتصادی را دنبال می کنند. وزیر ورزش و جوانان همچنین توضیح داد: هدف و سیاست دولت، مشارکت گسترده و کسب کرسی های بیشتر در محافل بین المللی است. وزیر ورزش و‌ جوانان ادامه داد:اکنون بیش از 70 خانه جوان در سطح کشور داریم و انتظار داریم بزودی با راه اندازی خانه جوان استان اردبیل روند ساماندهی امور جوانان در آن استان تسریع شود. او بیان کرد :پدیده ازدواج سفید ناشی از ناهنجاری های جامعه است که نمی توانیم بگویم بروز این معضل تنها ناشی از مسائل اقتصادی، معیشتی است بلکه مسائل روحی، روانی و مشکلات فرهنگی و عدم آگاهی نسبت به پیوندهای غیررسمی نیز در شکل گیری آن نقش بسزایی دارند دکتر سلطانی تصریح کرد : بهتر است شیوه های آگاهی رسانی و پیامدهای عقد موقت را برای جوانان اطلاع رسانی کنیم و شرایطی را به وجود آوریم که تنها در این گونه رابطه ها بهره مندی جنسی مطرح نباشد و به ازدواج دائم سوق داده شوند او تاکید کرد :سیاست دولت و نظام این است تا در محافل بین المللی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تاثیرگذار باشد وزیر ورزش و جوانان گفت :باورنکردنی است که سیستم بانکی در این زمینه توانسته گامی بردارد و تسهیلات قرض الحسنه زوجین را به راحتی پرداخت کند. بیش از 95 درصد از این گزارشات نشان میدهد که فعالیت بانکها در این زمینه مطلوب بوده و لازم است تا دستگاه ها نیز در این زمینه مشارکت جدی داشته باشند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/79900/دکتر-سلطانی-فر-سیاست-ما-حضور-تاثیر-گذار-در-عرصه-های--بین-المللی-است
بستن   چاپ