آریا جوان
علی داوودی: ارتقاء رکورد جوانان جهان در مسابقات قهرمانی جهان از کسب 3 مدال ارزشمندتر بود
دوشنبه 21 آبان 1397 - 17:11:37
آریا جوان - جوانترین وزنه بردار در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و همه کشورها با آمادگی کامل شرکت کردند و از آنجایی که رقیب بلاروسی هم جوان بود خوشبختانه توانستم رکورد را از چنگش در آورده و به نام ایران کنم.

ight_spoked_asterisk: :eight_spoked_asteris به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان علی داوودی با اشاره به اولین سال شرکتش در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: با توجه به اینکه در این دوره از مسابقات جوانترین وزنه بردار در گرو A بودم ، توانستم رکورد وزنه 197 کیلوگرم را در یک ضرب و رکورد حرکت مجموع را بزنم. :eight_spoked_asterisk: او ادامه داد: وزنه 227 را در دو ضرب زدم و متاسفانه پس از آن نتوانستم وزنه های 242 و 245 کیلوگرم را مهار کنم و تمام تلاش خود را میکنم که در سالهای آینده در مسابقات جهانی و یا المپیک 2020 بتوانم جبران کنم. :eight_spoked_asterisk: علی داوودی اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و همه کشورها با آمادگی کامل شرکت کردند و از آنجایی که رقیب بلاروسی هم جوان بود خوشبختانه توانستم رکورد را از چنگش در آورده و به نام ایران کنم. :eight_spoked_asterisk: وی با اشاره به متفاوت بودن مسابقات بزرگسالان جهان با دیگر رده های سنی بیان کرد: با توجه به اینکه نتیجه این دوره به کسب مدال ختم نشد از عملکردم راضی بودم زیرا ارتقا دادن رکورد جوانان جهان در مسابقات قهرمانی جهان از کسب 3 مدال ارزشمندتر بود. :eight_spoked_asterisk: جوانترین وزنه بردار در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان با توجه به گفته وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اردوی آمادگی وزنه برداری که میتوانی جانشین بسیار خوبی برای بهداد سلیمی باشید گفت: بهداد سلیمی چندین سال برای کشور افتخار آفرینی کردند و وزنه بردار بسیار بزرگی هستند و خودشان و رکوردهایشان جاودانه شدند و نمیتوانم بگویم که میتوانم بهتر از ایشان باشم ولی تلاش میکنم که به نوبه خود بتوانم وزنه بردار بسیار خوبی باشم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/79987/علی-داوودی--ارتقاء-رکورد-جوانان-جهان-در-مسابقات-قهرمانی-جهان-از-کسب-3-مدال-ارزشمندتر-بود
بستن   چاپ