آریا جوان
محمد نصیری قهرمان اسبق المپیک،جهان و آسیا:
دکتر سلطانی فرواقعا از ورزش حمایت می کند/برای قهرمانی باید برای ورزش کاران سرمایه گذاری کرد
دوشنبه 21 آبان 1397 - 17:11:48
آریا جوان - دارنده سه مدال وزنه برداری بازی های المپیک حمایت ها ی دکتر سلطانی فر از ورزش کاران و قهرمانان را بسیار خوب توصیف و تاکید کردو گفت : برای استمرار قهرمانی ها در میادین مهم باید برای ورزش سرمایه گذاری کرد.


:eight_spoked_asterisk: :eight_spoked_asteri محمد نصیری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخشش وزنه برداران در رقابت های جهانی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: فدراسیون وزنه برداری برای حضور پرقدرت قهرمانان در رویدادهای مختلف زحمات زیادی کشیده و همه کارکنان این فدراسیون تلاش شبانه روزی داشتند تا قهرمانان بتوانند بدون مشکل در رویدادهای گوناگون برای ایران آبروداری و افتخارافرینی کنند. :eight_spoked_asterisk: وی ادامه داد: وزنه برداری ایران در شرایطی قرار گرفته که حرف های زیادی برای گفتن دارد و خیلی از کشورها برای جایگاه ایران حسرت می خورند. در همین رقابت های قهرمانی جهان هم سهراب مرادی و دیگر وزنه برداران مدال های با ارزشی به ارمغان آوردند که بدست اوردن آنها قطعا سخت و دشوار است اما با جدیت آنها این مقام ها و مدال ها برای حفظ و ارتقا جایگاه ایران بدست امده و باید قدر قهرمانان خود را بدانیم . :eight_spoked_asterisk: دارنده مدال های طلا،نقره و برنز المپیک در رشته وزنه برداری ادامه داد: اولین مدالی که برای ورزش ایران در تاریخ بازی های المپیک بدست امده از رشته وزنه برداری بوده و بعد از ان کشتی و وزنه برداری دوشادوش هم برای ایران افتخارآفرینی کردند و اکنون هم پتانسیل ورزش ایران بالا رفته و ورزش کاران زیادی در رشته های مختلف هستند که می توانند د برای ایران افتخارافرینی کنند. :eight_spoked_asterisk: این قهرمان پراوازه جهان اخلاق را برای جوانان ورزش کار مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: جوانان باید در رفتار و گفتار خود بزرگان خود را الگو قرار دهند تا همزمان با رشد فنی از لحاظ روحیه جوانمردی نیز بتوانند به صفات پهلوانی در جامعه اراسته باشند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/79990/دکتر-سلطانی-فرواقعا-از--ورزش--حمایت-می-کند-برای-قهرمانی-باید-برای--ورزش-کاران-سرمایه-گذاری-کرد
بستن   چاپ