آریا جوان
اسبقیان: توسعه ورزش قهرمانی و همگانی با رویکرد فرهنگی در اولویت برنامه های وزارت ورزش و جوانان است
دوشنبه 21 آبان 1397 - 17:11:52
آریا جوان - مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون های ورزش ی یکی از اهداف عالی وزارت ورزش و جوانان را توسعه ورزش قهرمانی و هگانی با رویکرد فرهنگی در راستای سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرامین مقام معظم رهبری دانست.


:small_red_triangle_down: :small_red_triangle_down: سید محمد شروین اسبقیان در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی وزنه برداری ایران در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مقام سومی این تیم در رقابت های قهرمانی جهان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: برای وزارت ورزش و جوانان المپیک 2020 توکیو از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین باید برای کسب سهمیه تلاش گسترده تری صورت بگیرد به ویژه در بین فدراسیون های مدال اور از جمله وزنه برداری که گام بلندی را برای حضور پرقدرت در المپیک برداشته است. :small_red_triangle_down: وی در ادامه اهمیت استعدادیابی را مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان قرار داد و با بایان اینکه جلسات مختلفی در این زمینه با حضور دکتر داورزنی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای برگزار شده است خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان با حضور دکتر سلطانی فر در زمینه استعدادیابی و پرورش استعدادها موفق عمل کرده است و این مهم در اولویت های کاری حوزه معاونت ورزش قهرمانی قرار دارد ودرآبان و آذرماه هم المپیاد استعدادیابی در سراسر کشور اغاز می شود و همه این موارد چشم انداز خوبی را برای ما ترسیم می کند تا با شناسایی استعدادها و پرورش نخبگان از آنها در ترکیب تیم های ملی بهره ببریم. :small_red_triangle_down: اسبقیان تاکید کرد : آنچه مسلم است موضوع استعدادیابی و پرورش استعدادها هم یکی از مهمترین اهداف وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و در این بین توسعه ورزش قهرمانی و همگانی با رویکرد فرهنگی از اهداف عالی این وزارتخانه در راستای سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرامین مقام معظم رهبری است. :small_red_triangle_down: وی با بیان اینکه در دولت توجه ویژه ای به حوزه قهرمانی شده است ادامه داد: خوشحالیم که با تدابیر مقام معظم رهبری و عنایت معظم له معافیت از خدمت مقدس رهبری مدال اوران محقق شد که این مهم قطعا به ایجاد انگیزه جوانان و استمرار در موفقیت های انها کمک می کند . :small_red_triangle_down: اسبقیان همچنین تجلیل و تکریم از قهرمانان را مورد توجه و اولویت وزارت ورزش و جوانان دانست.

http://www.javanannews.ir/fa/News/79991/اسبقیان--توسعه--ورزش--قهرمانی-و-همگانی-با-رویکرد-فرهنگی-در-اولویت-برنامه-های-وزارت--ورزش--و--جوانان--است
بستن   چاپ