آریا جوان
یک مسافر زمان دیگر ادعا کرد که از آینده آمده است/ آیا ربات‌ها در سال 2045 دنیا را تسخیر خواهندکرد؟
سه شنبه 22 آبان 1397 - 8:39:30 AM
فوری
فوری_آیا تا کنون فکر کرده اید که جهان در سال 2045 چگونه خواهد بود؟ خوب، متاسفانه، شما باید 27 سال دیگر منتظر بمانید تا متوجه این موضوع شوید.
با این حال، مردی اخیرا ادعا کرده است که از سال 2045 بازگشته است و از آن سال فیلمبرداری کرده است.
این فرد که چندمین شخصی است که در یک سال اخیر چنین ادعایی را داشته است، معتقد است از طریق ماشین زمان از آن دوران(سال 2045 ) بازگشته است تا به بشر امروز حقایق تکان دهنده ای را در مورد آینده بگوید.
در ویدیوی شش دقیقه ای که از ApexTV یوتیوب پخش شده است، یک مرد بی نام و نشان که صورتش هم سانسور شده است یک اعلامیه خشمگینانه از یک مکان طبیعی ترسناک ارائه می‌دهد که شبیه یک صحنه از سریالهای جنایی اسکاندیناویایی است.
این شخص در این کلیپ تاکید می‌کند:
"من وقت زیادی ندارم و زود باید اینجا را ترک کنم...
آنها متوجه من هستند و می‌دانند کجا هستم...
من باید سریع ماموریتم را انجام دهم و چیزی را که دارم و فیلم آن را گرفته ام نشان دهم."
شاید این سوال مطرح باشد که چه کسی این شخص را دنبال کرده و به دنبال اوست و چرا او اینقدر عجله دارد؟
این شخص در ادامه فیلم چنین ادامه می‌دهد:
"اما داستان من ... من می‌دانم که این حرف من به سختی قابل باور است.... چرا که مردم این دوران هنوز آن را تجربه نکرده اند....اما من می‌توانم به شما اطمینان دهم که من چیزی جز حقیقت را نمی‌گویم... چون شما سزاوار دانستن آن هستید....شما حق دارید بدانید که پشت درهای بسته چه می گذرد.... به شما می‌گویم که سفر زمان وجود دارد و در مجامع عمومی این امر هنوز باور نشده است."
اما این اظهار نظرها باید بررسی شوند. اگر سفر زمانی وجود داشته باشد، چگونه هر یک از ما می‌توانیم آن را تجربه کنیم؟
همچنین، آنچه در "پشت درهای بسته" اتفاق می‌افتد چیست و چرا از مردم پوشیده مانده است؟
آیا این سخن به این معنی است که در حال حاضر برخی دولتها به صورت سری و مخفی به این تکنولوژی دست یافته اند؟ اگر چنین است، چرا این تکنولوژی مخفی است؟
شخص مدعی سفر در زمان سپس توضیح می‌دهد که ما در حال حاضر توانایی رفتن به آینده را داریم اما ما اکنون این کار را نمی‌کنیم چون این توانایی در حال حاضر توسط دولتها مخفی نگه داشته شده است.
این شخص ادامه می‌دهد: " من از سال 2045 آمده ام. یک دانشمند هستم و روی ماشین های زمانی که برای عموم آزاد شده اند، کار می‌کنم. سفر در زمان در سال 2028 برای عموم آزاد می‌شود."
این استدلال تا حد زیادی ضعیف است. اگر ماشین زمان در اختیار همه است پس چرا افراد زیادی به این زمان سفر نمی‌کنند؟
این شخص سپس به بحث اصلی خود می‌پردازد و می‌گوید:
"در سال 2045 انسان‌ها و ربات‌ها با یکدیگر و در کنار همدیگر زندگی کرده و به یک همگرایی و تعامل دوطرفه رسیده اند. ما در یک جامعه زندگی می‌کنیم."
این شخص ادامه می‌دهد: "هوش مصنوعی تمام جهان را اداره می‌کند. کشورها و ایالات در سال 2028 وجود ندارد. و همه در یک جامعه‌ی کلی در کنار هم زیست می‌کنند."
او هرگز کاملا توضیح نمی‌دهد که چگونه انسان ها و ربات‌ها تبدیل به یک واحد و جامعه می‌شوند اما به نظر می‌رسد دولت مبتنی بر هوش مصنوعی خیلی هم بد نباشد. بعید است هوش مصنوعی خیلی بدتر از رهبران فعلی جهان باشد.
ضمن اینکه استدلال این شخص مبنی بر اینکه کشورها در سال 2028 وجود نخواهند داشت به نظر می‌رسد کاملا بی‌اساس باشد. با پیش امدن Brexit و جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا و همچنین قدرت گیری راستهای افراطی بعید است جهانی شدن دنیا را فرا بگیرد و ملی گرایی در حال قدرت گیری بیشتر است.
در طول فیلم او به طور مداوم می‌گوید که او در معرض خطر است و "آنها" به دنبال او هستند. سپس اینچنین می‌گوید:
"در آینده ما هیچ حریم خصوصی نداریم.
آینده لزوما بد نیست، بسیار متفاوت است و من فکر می کنم شما سزاوار آن هستید که در مورد آن بدانید".

اما اگر آینده "لزوما بد نیست" پس چرا او بسیار ناراحت است و از آینده آمده است تا در مورد خطرات آینده به ما بگوید؟
این شخص همچنین عکسهایی را نشان می‌دهد و معتقد است از آینده گرفته شده است. این عکسها که بسیار مصنوعی است و ساختگی می‌نماید این چنین وانمود می‌کند که گویا در اینده یک قحطی رخ می‌دهد.
مع الوصف، به نظر می‌رسد که این فیلم هم مانند فیلمهای دیگری که در یوتیوب پخش شده است، ساختگی باشد و دروغی بیش نیست.


http://www.javanannews.ir/fa/News/80054/یک-مسافر-زمان-دیگر-ادعا-کرد-که-از-آینده-آمده-است--آیا-ربات‌ها-در-سال-2045-دنیا-را-تسخیر-خواهندکرد؟
بستن   چاپ