آریا جوان
ورزش کار خراسانی تیم ملی بسکتبال با ویلچر: دیدار با رهبری اهداف ورزش ی‌ام را قوت بخشید
چهارشنبه 23 آبان 1397 - 16:54:09
آریا جوان - عضوتیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان گفت : دیدار با رهبری سبب شد تا اهداف ورزش ی‌ام را جدی‌تر پیگیری کنم

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی، پیش از ظهر امروز مدال‌آوران کاروان پاراآسیایی جاکارتا با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو داشتند.
حسن عبدی دارنده مدال طلا در رشته بسکتبال با ویلچر در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا درخصوص دیدار امروز رهبر با ورزش کاران گفت: دیدن رهبری برای همه یک آروز محسوب می‌شود خوشحالم که کسب مدال این فرصت را در اختیار من قرار داد تا این آرزوی برای من محقق شود.
عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر ادامه داد: فراهم کردن این فرصت برای کاروان پاراآسیایی نشان دهنده اهمیت دادن به ورزش جانبازان و معلولین در ایران است.
وی خاطرنشان کرد: صحبت‌های ارزشمندی در این دیدار رهنمود ما در ادامه زندگی ورزش ی ما شد مهم‌ترین جمله رهبر خطاب به ورزش کاران از نظر من این بود که فرمودند: ورزش یک ارزش است وقهرمانان برفراز این کوه ایستاده‌اند ورزش همگانی نیز دامنه‌ی این کوه است که نظارت گر این قله است.
عبدی تصریح کرد: از نظر رهبری ورزش کاران سفیر کشورهای مختلف هستند و می‌توانند از این طریق فرهنگ اسلامی را در جهان ترویج دهند و با موفقیت در عرصه‌هی ورزش ی قدرت جوانان ما را به دشمنان کشور می‌کشند.
عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان ادامه داد: این دیدار سبب شد تا جدی‌تر به آینده ورزش ی‌ام نگاه کنم و هدفم برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک قوت گرفت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/80218/ورزش-کار-خراسانی-تیم-ملی--بسکتبال--با-ویلچر--دیدار-با-رهبری-اهداف--ورزش-ی‌ام-را-قوت-بخشید
بستن   چاپ