آریا جوان
اپل، پردازنده های گرافیکی سریع Vega را به مک بوک پرو 15 اینچی اضافه کرد
پنجشنبه 24 آبان 1397 - 12:24:48
آریا جوان - مک‌بوک 15 اینچی اپل با پردازنده AMD Readon 500 عرضه شده است که مناسب کارهای گرافیکی سنگین نیست؛ اپل وعده داده بود تا قدرت پردازش این مک‌بوک را افزایش دهد و اکنون این کار را انجام داده است.

اپل به وعده‌ی خود برای افزایش قدرت پردازش گرافیکی مک‌بوک پرو 2018 عمل کرده است؛ اکنون مک‌بوک پرو 15 اینچی اپل با پردازنده گرافیکی Radeon پرو، مدل Vega 16 و یا Vega 20، در دسترس است. اپل می‌گوید این پردازنده‌ها می‌توانند قدرت پردازش را در کار‌هایی مانند مدل‌سازی سه‌بعدی یا استفاده از شتاب‌دهنده‌ی گرافیکی برای ویرایش فیلم‌ها، تا 60 درصد افزایش دهند. این پردازنده‌ها با رم 4 گیگا‌بایتی عرضه می‌شوند، بنابراین انتخاب آن‌ها می‌تواند قدرت محاسباتی مورد انتظار شما را در اختیارتان قرار دهد. مقاله‌های مرتبط:
اپل، مک‌بوک پرو 15 را با پردازنده‌ گرافیکی وگا AMD‌ به‌روز می‌کند
اگر علاقه دارید که یکی از این پردازنده‌ها را در اختیار داشته باشید، خود را برای یک پرداخت اضافی آماده کنید؛ برای خرید یک مک‌بوک پرو 2018 با یک پردازنده سریع‌تر شما باید مبلغ زیادی پرداخت کنید، برای مدل وگا‌16 باید مبلغ 250 دلار و برای مدل وگا‌20 مبلغ 350 دلار، بیشتر پرداخت کنید که این باعث می‌شود قیمت مک‌بوک پرو با پردازنده‌ی وگا، در کمترین حالت به 3049 دلار برسد. در نتیجه این مک‌بوک‌ها برای طراحان و سازندگان مناسب هستند، نه برای افرادی که به نرخ فریم بالایی در Fortnite نیاز دارند. با این وجود اگر فکر می‌کنید که پردازنده‌ی AMD Radeon 500 نمی‌تواند انتظارات شما را بر‌آورده کند، پردازنده‌ها‌ی وگا گزینه‌های مناسبی هستند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/80298/اپل،-پردازنده-های-گرافیکی-سریع-Vega-را-به-مک-بوک-پرو-15-اینچی-اضافه-کرد
بستن   چاپ