آریا جوان
دکتر صالحی امیری : آقای تاج بر اساس ماده 60 قانون خدمات کشوری می تواند در فدراسیون فوتبال فعالیتش را ادامه دهد/وزیر ورزش و جوانان نسبت به عملکرد فدراسیون فوتبال ارزیابی مثبتی دارد
پنجشنبه 24 آبان 1397 - 22:56:41
آریا جوان - رییس کمیته ملی المپیک کشورمان گفت:در پی جلسات فشرده ای که با وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم مقرر شد تا آقای تاج به خدمت خود در فدراسیون #فوتبال ادامه دهند.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و‌ جوانان و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک دکتر سید رضا صالحی امیری با تقدیر از فعالیت های فدراسیون فوتبال و موفقیت های ارزشمند آن گفت : فوتبال در شرایط حساس کنونی نیاز به آرامش دارد و نتایج و عملکرد نشان می دهد عملکرد فوتبال در سال‌های اخیر درخشان و افتخارآمیز بوده است.
رییس کمیته ملی المپیک با تاکید بر ارزیابی مثبت وزیر ورزش و جوان از عملکرد فدراسیون فوتبال گفت : در آستانه جام ملتهای آسیا هستیم و همه باید تمامی توان و ظرفیت خود را برای موفقیت تیم ملی در کنار هم قرار دهیم.
صالحی امیری با اشاره به قانون ماده 60 خدمات مدیریت کشور گفت : بر اساس این قانون آقای تاج می تواند خود را از حالت بازنشستگی به اشتغال مجدد با رعایت قانون بر گرداند.
رییس کمیته ملی المپیک افزود : انصافا آقای تاج بارها اعلام کرد در مسیر قانون قرار دارد و خود را ملزم به اجرای آن می داند.
صالحی امیری گفت : خوشبختانه شرایطی مهیا شده است که بتوانیم از ظرفیت و توانمندی ایشان در چارچوب قوانین و مقررات کشور استفاده کنیم و امیدوارم روال قانونی اعاده به خدمت ایشان انجام شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/80350/دکتر-صالحی-امیری---آقای-تاج-بر-اساس-ماده-60-قانون-خدمات-کشوری-می-تواند-در-فدراسیون-فوتبال-فعالیتش-را-ادامه-دهد-وزیر-ورزش-و-جوانان-نسبت-به-عملکرد-فدراسیون-فوتبال-ارزیابی-مثبتی-دارد
بستن   چاپ