آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور، اقدامی بزرگ و ارزشمند در جهت تضمین آینده ورزش کشور است
يکشنبه 27 آبان 1397 - 15:51:35
آریا جوان - امیر غفرانی برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور را اقدامی بزرگ و ارزشمند در جهت تضمین آینده ورزش کشور دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در گفتگو با پایگاه خبری این اداره کل در خصوص المپیاد استعدادهای برتر کشور اظهار کرد: یقینا استعدادهای ورزشی و شناسایی نوجوانان و نونهالان مستعد در رشته های مختلف از مهمترین و اثرگذار ترین کارهایی است که می توان در جهت توسعه ورزش کشور انجام داد.
وی افزود: برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور، اقدامی بزرگ و ارزشمند در جهت تضمین آینده ورزش کشور است.
غفرانی به اثرات این المپیاد در ایجاد انگیزه بین نوجوانان ورزشکار اشاره کرد و گفت: این که ورزشکاران نوجوان کشور در فضایی کاملا رقابتی در تمامی رشته های ورزشی با یکدیگر مسابقه بدهند، بدون تردید در پیشرفت فنی و کسب تجربه برای این نوجوانان اثرات مثبتی بر جای خواهد گذاشت.
وی به میزبانی البرز در 4 رشته از این مسابقات اشاره و تصریح کرد: استان البرز در بخش دختران رشته های تنیس روی میز، ووشو، دوچرخه سواری و بدمینتون میزبان این المپیاد خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز اضافه کرد: میزبانی البرز از آذرماه در کرج آغاز می شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/80578/مدیرکل-ورزش-و-جوانان-استان-البرز-برگزاری-المپیاد-استعدادهای-برتر-کشور،-اقدامی-بزرگ-و-ارزشمند-در-جهت-تضمین-آینده-ورزش-کشور-است
بستن   چاپ