آریا جوان
داورزنی: استعدادها، خون تازه ورزش هستند/ نو جوانان امروز فاتح میدان های بزرگ آینده هستند
سه شنبه 29 آبان 1397 - 00:19:48
آریا جوان - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: از بین این استعداد های نوجوان، قهرمانان ارزنده ای ظهور خواهند کرد و برای کشور افتخار می آفرینند.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، محمدرضا داورزنی در مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی گفت: مدال آوران آین ده بازی‌های آسیایی، المپیک، و مسابقات جهانی از بین شما نو جوانان هستند.
وی افزود: یکی از اقدامات بسیار ارزشمندی که امسال با مشارکت فدراسیون های ورزشی و همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استان ها صورت گرفت، کشف استعدادهای ورزشی کشور بود که کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت.
داورزنی گفت: جا دارد تشکر از همه فدراسیون ها و استان ها تقدیر داشته باشم که این امکان را برای بروز و ظهور نو جوانان مستعد رشته های مختلف ورزشی را فراهم کردند تا 500 هزار نفر در کل کشور بتوانند مورد ارزیابی قرار بگیرند.
معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: یکی از اقداماتی که قطعاً در تقویم فدراسیون ها و معاونت توسعه ورزش قهرمانی به صورت مستمر و سالیانه قرار خواهد گرفت همین استعدادیابی ورزشی است و این استعدادها مانند خون تازه ای وارد بدنه ورزشی کشور می‌شوند.
وی در پایان از همه کسانی که تدارک این برنامه را دادند تشکر کرد گفت: موفقیت این نو جوانان را از خداوند متعال خواستارم و مطمئنم در میدان‌های بزرگ آینده از بین این استعداد های نوجوان، قهرمانان ارزنده ای ظهور خواهند کرد و برای کشور افتخار می آفرینند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/80763/داورزنی--استعدادها،-خون-تازه--ورزش--هستند--نو-جوانان--امروز-فاتح-میدان-های-بزرگ-آینده-هستند
بستن   چاپ