آریا جوان
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان:
توزیع اعتبارات در هر دو بخش ورزش و جوانان عادلانه انجام می شود
سه شنبه 29 آبان 1397 - 16:33:03
آریا جوان - معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت هر دو بخش ورزش و جوانان در این وزارتخانه گفت: توزیع اعتبارات در سرفصل های خاص به صورت عادلانه انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان که به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان در جریان سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان‌غربی سفر کرده است، روز دوشنبه در جمع صمیمی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: توزیع اعتبارات در سر فصل های خاص مازاد به صورت جداگانه گنجانده شده است .
وی با بیان اینکه تقویت منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان در دستور کار قرار دارد، افزود: این در حالی است که زیر ساخت های منابع مالی این وزارت خانه از سال های گذشته ضعیف بوده و برای افزایش پرداختی ها در طول هشت سال اخیر تلاش های زیادی انجام شده است .
وی بیان کرد: البته شرایط نامساعد اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان همواره نوعی حالت ایستایی به افزایش پرداختی ها داده است ولی تمام تلاش دست اندرکاران وزارت ورزش و جوانان، احقاق حق کارکنان و توزیع عادلانه بوده است .
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه کمک های رفاهی کارکنان از محل برگشتی‌های ماده 88 در چارچوب قانون به 10 درصد افزایش یافته است، گفت: در تلاشیم این میزان در سال آینده حداکثر تا 15 درصد افزایش دهیم تا انگیزه خدمت در این رسالت خطیر برای همکاران بیشتر شود.
فرامرزیان گفت: انتظار داریم در حوزه جوانان و ورزش قهرمانی و همگانی که از اهمیت خاصی برخوردار است، برنامه ها و طرح های از سوی کارشناسان امر تدوین شود که بتواند سلامتی و نشاط اجتماعی را به ارمغان آورد .
وی ادامه داد: عزم وزارت ورزش و جوانان توسعه و تعمیم سلامتی در جامعه است و از این رو اعتبارات قابل توجهی به توسعه ورزش های همگانی اختصاص یافته است.
وی افزود: اجرای طرح های عمرانی و اتمام آنها به هر نحو ممکن در دستور کار قرار دارد و امید می رود امسال در شرایطی قرار بگیریم که منابع مالی را جذب کنیم و نقدینگی را بالا ببریم .
فرامرزیان اضافه کرد: در ارتباط با جذب اعتبارات حوزه جوانان تفاهم نامه ای امضا شده تا بتوانیم منابع مالی را در حد امکان در بین سازمان مردم نهاد توزیع کنیم .
وی سهم حوزه جوانان را 20 درصد اعتبارات وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد و گفت: مهمترین دغدغه ما در حوزه جوانان است، زیرا در حوزه ورزش کارها به صورت عملیاتی و رایج در حال انجام است اما در حوزه جوانان به روش سیاست گذاری کار می شود و تلاش بر آن است که حتی یک ریال از حوزه جوانان در حوزه ورزش صرف نشود .
وی عنوان کرد: موضوعی که امسال بسیار جدی آن را دنبال کردیم، تحقق 27 صدم درصد مالیات ارزش افزوده برای ورزش است که امید می رود بتوانیم آن را برای تقویت فعالیت‌های حرفه‌ای و ورزش قهرمانی هزینه کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/80829/توزیع-اعتبارات-در-هر-دو-بخش-ورزش-و-جوانان-عادلانه-انجام-می-شود
بستن   چاپ