آریا جوان
بانوی تکواندو کار مدال طلایش را به شهدای انقلاب تقدیم کرد
سونا رزاقی: به شهدا و خانواده هایشان احساس دین می کنم
جمعه 9 آذر 1397 - 16:59:45
آریا جوان - سونا رزاقی دارنده مدال طلای مسابقات جهانی تکواندو دلیل اهدا مدالش را احساس دین به شهدای انقلاب و خانواده های شهدا عنوان کرد.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان رزاقی که در سفر راهیان نور مدال خود را به روح پر فتوح شهید فنی اهدا کرده است گفت: جریان حضور من در این سفر از جایی شروع شد که در محوطه فدراسیون، میزبان پیکر پاک شهید 18 ساله‌ی گمنام شدیم،پس از این اقدام مبارک تیم های ملی تکواندو قبل از اعزام به مسابقات در کنار مقبره شهید، میثاق‌ می بندند که با تمام توان در رقابت پیش رو حضور پیدا کنند و مثل یک سرباز برای سرافرازی میهن عزیز بجنگند، ضمن اینکه در این مراسم به همه ورزشکاران یک پلاک مزین به نام یک شهید تکواندو کار هدیه میشود واین اتفاق برای من هم رخ داد.
او اضافه کرد:قسمت من از این پلاک ها، پلاکی به نام شهید صدرالله فنی بود، شهیدِ تکواندو کار، متولد بهبهان و مهندس کشاورزی که در جبهه های جنوب به شهادت رسیده، همانجا با خودم عهد کردم که با همه‌ی وجود برای گرفتن بهترین نتیجه تلاش کنم و افتخار مدالم را به روح شهید فنی و شهدای هشت سال دفاع مقدس تقدیم کنم.
عضو‌تیم‌ملی تکواندو ادامه داد:با این نیت بیستم آبانماه راهی مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی چین تایپه شدم و توانستم مدال طلای مسابقات را کسب کنم.
او‌گفت: به این ترتیب تصمیم گرفتم این مدال را به پدر و مادر شهید فنی تقدیم کنم،متاسفانه انها هم در قید حیات نبودند و تصمیمم بر این شد مدالم را در این مکان مقدس که شهدای زیادی خونشان را نثار ایران کردند تقدیم کنم.
رزاقی دارنده مدال طلای مسابقات جهانی تکواندو دلیل اهدا مدالش را احساس دین به شهدای انقلاب عنوان کرد وگفت:امیدوارم با برافراشته شدن پرچم ایران در این مسابقات، روح شهید فنی را شاد کرده باشم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/82860/سونا-رزاقی--به-شهدا-و-خانواده-هایشان-احساس-دین-می-کنم
بستن   چاپ