آریا جوان
دیدارنایب ریس فدراسیون جهانی ژیمناستیک ‌با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و‌جوانان
چهارشنبه 14 آذر 1397 - 23:28:49
آریا جوان - عصر امروز نایب رییس فدراسیون جهانی ژیمناستیک با حضور در ساختمان شماره یک وزارتخانه با دکتر داورزنی دیدار و راهکار توسعه وهمکاری های مشترک میان ایران و‌مسوولان فدراسیون جهانی ژیمناستیک مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و‌جوانان دکتر داورزنی ضمن خیر مقدم به نیل کیم زیر ساختها ، پتانسیلها و استعدادهای موجود در کشور در رشته ژیمناستیک را مورد توجه قرار داد .
وی در این نشست با اشاره به زیر ساختهای ورزش ی ایران ، تاکید کرد که وزارت ورزش از برنامه های توسعه رشته مادر ، ژیمناستیک حمایت می کند ضمن اینکه فدراسیون نیز براساس برنامه های توسعه ای گامهای موثری در این خصوص برداشته است.
معاون وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش به بررسی راهکارهای توسعه کمی این رشته پرداخت و در این خصوص بهره مندی از تبلیغات مهیج و برنامه های تلویزیونی برای ترغیب افراد به این رشته موثر دانست.
او توضیح داد که وزارت ورزش و‌جوانان با وزارت اموزش و‌پرورش با هدف توسعه پایدار ورزش در رده های سنی پایه تعامل وهمکاری های مشترک نزدیکی دارد .
دکتر داورزنی همچنین در این جلسه ایجاد فضای مناسب برای حضور بانوان به ویژه زنان مسلمان در میادین بین المللی ورزش ی را مورد توجه قرار دادو در این راستا طراحی پوشش مناسب برای زنان را پیشنهاد کرد تا زنان علاقمندبه رشته ژیمناستیک با حفظ ارزش های دینی خود بتوانند در میادین ورزش ی حضور داشته باشند.
در ادامه نیل کیم نایب رییس فدراسیون جهانی ژیمناستیک از توجه وحمایت مسوولان ورزش ایران از این رشته قدردانی کرد.
وی همچنین تعامل وهمکاری مسوولان فدراسیون ژیمناستیک ایران با اعضای فدراسیون جهانی وحضور در جلسات را در تداوم همکاری ها بسیارموثر خواند.
نایب رییس فدراسبون جهانی ژیمناستیک در ادامه با ابراز رضایت از برنامه های توسعه ای ایران در رشته ژیمناستیک پیشنهادات مطرح شده در این جلسه را بسیار مثبت وقابل بررسی ارزیابی کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/83549/دیدارنایب-ریس-فدراسیون-جهانی--ژیمناستیک--‌با-معاون-توسعه--ورزش--قهرمانی-و-حرفه-ای-وزارت--ورزش--و‌جوانان
بستن   چاپ