آریا جوان
آغاز ثبت نام صدور کارت پوشش خبری و تصویری وزارت ورزش و جوانان
چهارشنبه 14 آذر 1397 - 23:28:54
آریا جوان - ثبت نام صدور کارت پوشش خبری و تصویری وزارت و جوانان اغاز شد.

،به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،نمایندگان رسانه های گروهی جهت صدورکارت وزارت ورزش و جوانان به منظور پوشش رقابت های ورزش ی از15/9/97 لغایت 30/10/97 سال جاری مهلت دارند تا نسبت به تکمیل و ارسال فرم ثبت نام اقدام و مدارک خود را بارگزاری کنند.
به این ترتیب کلیه نمایندگان رسانه های گروهی با رعایت موارد ذکر شده در ذیل ، می توانند نسبت به ثبت نام وتکمیل فرم به آدرس پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان www.news.msy.gov.ir مراجعه و اقدام کنند
جهت صدور کارت خبری ، رعایت موارد ذیل الزامی است :
مدارک ارسالی برای هر شخص ، یک قطعه عکس 3در 4 ، تصویر کارت ملی ، تصویر شناسنامه و فرم اطلاعات فردی و سوابق رسانه ای می باشد ( مدارکی که قبلا توسط رسانه ها ارسال شده ، ملاک نبوده و همه متقاضیان باید مدارک خود را از طریق سامامه صدور کارت خبرنگاری ورزش ی ارسال نمایند )
به دلیل اهمیت موضوع ، در خارج از مهلت زمانی تعیین شده ، به مدارک ارسالی ترتیب اثرداده نخواهد شد . بنابر این توصیه میشود در مهلت تعیین شده ، اقدام شود .
معرفی نامه متقاضیان باید به تایید بالاترین مقام مسئول آن رسانه رسیده و ارسال شود .
( معرفی نامه باید مهرو امضا – تاریخ و شماره داشته باشد )
کلیه شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید از طریق شورای هماهنگی ورزش سازمان صدا و سیما نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نمایند
ثبت نام اولیه ، ملاک تایید نهایی جهت دریافت کارت نمی باشد .
مدارک دریافتی بعد ازبررسی و تایید روابط عمومی ، جهت صدور کارت در اختیار اداره کل حراست وزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت .

http://www.javanannews.ir/fa/News/83550/آغاز-ثبت-نام-صدور-کارت-پوشش-خبری-و-تصویری-وزارت--ورزش--و--جوانان
بستن   چاپ