آریا جوان
دکتر داورزنی تاکید کرد؛
سالم‌سازی و استاندارد سازی باشگاه‌های خصوصی از مباحث جدی در وزارت ورزش
پنجشنبه 15 آذر 1397 - 23:31:15
آریا جوان - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: باتوجه به تعداد باشگاه‌های خصوصی در کشور سالم‌سازی و استاندارد سازی باشگاه‌ها های خصوصی از مباحث جدی در وزارت ورزش و جوانان است.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش و‌جوانان خراسان رضوی ، داورزنی در خصوص همایش سراسری معاونین توسعه ورزش و کارشناسان امور باشگاه‌های ادارات کل ورزش و جوانان کشور گفت: باتوجه به نقش و اهمیت توسعه باشگاه‌های خصوصی کارگاهی را برای معاونین توسعه ورزش و مسئولین کمیسیون ماده 5 استان‌ها برگزار کردیم.
وی با بیان اینکه در کشور 22هزار باشگاه ثبت شده داریم که فعال هستند، ادامه داد: بیش از دو میلیون جمعیت در این باشگاه‌ها فعالیت دارند که رقم قابل توجهی است و ضرورت ساماندهی و نظارت بر این باشگاه ها را چند برابر می‌کند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد : سالم سازی و استاندارد سازی باشگاه‌ها از بحث های جدی بود که مدتی است در وزارت ورزش مطرح شده و در این کارگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
داورزنی از دیگر مباحث مطرح شده در این کارگاه‌ها را آموزش نظام حقوقی عنوان کرد و گفت: برگزاری این گردهمایی یکی از کارهای خوبی است که برای ساماندهی باشگاه‌های کشور برگزار شد و در حاشیه آن نیز مباحث ورزش قهرمانی مطرح می شود، امیدوارم این مباحث برای حوزه قهرمانی و باشگاه‌ها خصوصی مثمر ثمر باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/83666/سالم‌سازی-و-استاندارد-سازی-باشگاه‌های-خصوصی-از-مباحث-جدی-در-وزارت-ورزش
بستن   چاپ