آریا جوان
پایان کارگاه آموزشی شبکه های اجتماعی مدیران روابط عمومی فدراسیون ها و ادارات کل ورزش و جوانان استانها
پنجشنبه 15 آذر 1397 - 23:31:22
آریا جوان - کارگاه آموزشی شبکه های اجتماعی مدیران روابط عمومی فدراسیون های ورزش ی و ادارات کل ورزش و جوانان استانها در محل فدراسیون تنیس برکزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ,کارگاه آموزشی شبکه های اجتماعی مدیران روابط عمومی فدراسیون های ورزش ی و ادارات کل ورزش و جوانان استانها که به همت مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و به میزبانی فدراسیون تنیس برگزار شد، روز گذشته به پایان رسید. در این کارگاه آموزشی بحث و بررسی پیرامون اهمیت بکارگیری از رسانه های نوین و الکترونیکی به منظور بهره گیری از آنها در روابط عمومی های ورزش ی صورت گرفت . استفاده منطقی و علمی از فضای مجازی با هدف به روز شدن روابط عمومی های ورزش ی برای اطلاع رسانی خدمات و اقدامات صورت گرفته در ابعاد مختلف ورزش از جمله موضوعات مهم این کارگاه آموزشی بود. روزنامه نگاری چند رسانه ای واینفوگرافیک نیز در ادامه برنامه های کارگاه های آموزشی اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/83667/پایان-کارگاه-آموزشی-شبکه-های-اجتماعی-مدیران-روابط-عمومی-فدراسیون-ها-و-ادارات-کل--ورزش--و--جوانان--استانها
بستن   چاپ