آریا جوان
در دیدار با نماینده فدراسیون جهانی والیبال بیان شد
بهنام جو: تمام امکانات برگزاری لیگ ملتهای جهان را فراهم می کنیم
پنجشنبه 15 آذر 1397 - 23:31:27
آریا جوان - استاندار اردبیل بر فراهم کردن تمام امکانات میزبانی شایسته استان در لیگ والیبال ملتهای جهان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل امروز با کریستین واسمر نماینده فدراسیون جهانی والیبال و سعید درخشنده مسوول رقابتهای بین المللی والیبال ایران دیدار کرد.
در این دیدار که در محل اتاق بازرگانی استان اردبیل برگزار شد، بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان و نادر فلاحی رئیس هیات والیبال استان نیز حضور داشتند، بهنامجو با اشاره به سابقه درخشان اردبیل در میزبانی های قبلی والیبال امیدهای آسیا و انتخابی بزرگسالان جهان در سال 1396 گفت: برگزاری رقابتهای بین المللی از جمله والیبال باعث پیوند ملتهای جهان می شود و ما در استان اردبیل از این موضوع کاملا استقبال می کنیم.
بهنامجو گفت: تمام مسوولان استانی با نهایت توان برای میزبانی شایسته والیبال لیگ ملتهای جهان تلاش خواهند کرد و تمام امکانات مورد نظر فدراسیون جهانی را برای این مهم فراهم خواهیم کرد.
استاندار اردبیل با اشاره به ملیت آلمانی نماینده فدراسیون جهانی والیبال گفت: در آلمان و برخی دیگر از کشورهای اروپایی که ارتفاعاتی چون کوههای آلپ را دارند، ورزش های زمستانی باعث رونق گردشگری و طبیعتا رونق اقتصادی می شود. ما هم در اردبیل طبیعت منحصر به فردی داریم و در عین داشتن ارتفاعات و زمستان های سرد و عمدتا پربرف، از آبهای گرم در مناطق مختلف استان نیز بهره مند هستیم و باید سعی کنیم تا با استفاده بهینه از این نعمت های خدادادی ورزش های زمستانی را در این منطقه رونق دهیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/83668/بهنام-جو--تمام-امکانات-برگزاری-لیگ-ملتهای-جهان-را-فراهم-می-کنیم
بستن   چاپ