آریا جوان
در پی بازدید نماینده آلمانی فدراسیون جهانی والیبال
سالن رضازاده اردبیل مورد تایید نماینده FlVB قرار گرفت
پنجشنبه 15 آذر 1397 - 23:31:32
آریا جوان - سالن 6 هزار نفری حسین رضا زاده برای میزبانی رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌های جهان مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، کریستین واسمر نماینده آلمانی فدراسیون جهانی والیبال همراه با سعید درخشنده مدیر امور بین الملل فدراسیون والیبال ایران از مجموعه ورزشی حسین رضازاده اردبیل و سالن 6 هزار نفری این مجموعه برای میزبانی رقابتهای والیبال لیگ ملتهای جهان بازدید کردند.
بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این خصوص گفت: در بازدید نماینده فدراسیون جهانی والیبال، سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده برای رقابت‌های لیگ ملت‌های جهان مورد تایید قرار گرفت.
وی افزود: هفته چهارم مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان 2019 خرداد ماه سال آینده به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود که در این رقابت تیم‌های استرالیا، فرانسه و پرتغال شرکت می‌کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد:نماینده فدراسیون جهانی، در بازدید از سالن 6 هزار نفری رضازاده بعد از تایید این سالن برای برگزاری این رقابت‌ها در سطح کیفی بالا، نکاتی در مورد مسائل و ظرافت های جزئی را به اداره کل ورزش و جوانان اردبیل یادآور شد.
آقاخانی با اشاره به هدف اصلی برگزاری رویدادهای بین المللی در استان اردبیل بیان کرد: برگزاری مسابقات در سطح بین‌المللی فرصت مناسبی برای جذب توریسم ورزشی است و با استفاده از این میزبانی‌ها می‌توانیم با هزینه‌ای کم اردبیل را در به جهان معرفی کنیم.
گفتنی است مجموعه ورزشی حسین رضازاده اردبیل در اردیبهشت ماه سال 1396 میزبان رقابتهای والیبال قهرمانی امیدهای آسیا و مردادماه همان سال میزبان رقابتهای انتخابی والیبال قهرمانی بزرگسالان جهان در منطقه آسیا بوده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/83669/سالن-رضازاده-اردبیل-مورد-تایید-نماینده-FlVB-قرار-گرفت
بستن   چاپ